Care a fost cea mai urmărită emisiune în luna noiembrie. „Vocea României“ a căzut pe locul şase

Care a fost cea mai urmărită emisiune în luna noiembrie. „Vocea României“ a căzut pe locul şase

Antrenorii „Vocea României“, show care a căzut pe locul 6 în topul celor mai urmărite emisiuni FOTO Pro TV

O emisiune a postului de televiziune Pro TV a fost cea mai urmărită din România, în luna noiembrie, pe toate segmentele de public.

Bătălia s-a dat între Pro TV şi Antena 1 pentru primul loc în topul celor mai urmărite emisiuni de divertisment din luna noiembrie, iar producţia „Visuri la cheie“ a obţinut cele mai bune cifre de audienţă pe toate cele trei target-uri: naţional, urban, comercial (publicul tânăr), potrivit Paginademedia.ro.
 
Antena 1 s-a poziţionat foarte aproape de Pro TV datorită show-ului culinar „Chefi la cuţite“, imediat în top urmând „Ce spun românii“, quiz show prezentat de Cabral la Pro TV.
 
La nivel naţional, „Visuri la cheie“, emisiune prezentată de Dragoş Bucur, a fost cea mai urmărită. Fiecare ediţie a reality show-ului difuzat de Pro TV a avut o medie de 1,5 milioane de telespectatori. Pe locul doi s-a poziţionat „Chefi la cuţite“, show culinar difuzat de Antena 1 lunea şi marţea, care a avut o medie de peste 1,4 milioane de privitori la fiecare ediţie. Podiumul este completat de „Ce spun românii“ (Pro TV), care a avut 1.381.000 de persoane pe ediţie. 

Top 10 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, la nivel naţional

1. Visuri la cheie (Pro TV) - 1.500.000
2. Chefi la cuţite (Antena 1) - 1.446.000
3. Ce spun românii (Pro TV) - 1.381.000
4. Te cunosc de undeva (Antena 1) - 1.355.000
5. Roata norocului (Kanal D) - 1.323.000
6. Vocea României (Pro TV) - 1.285.000
7. Acces Direct (Antena 1) - 1.241.000
8. Se strigă darul (Kanal D) - 1.199.000
9. iUmor (Antena 1) - 1.188.000
10. Puterea Dragostei – Gala (Kanal D) - 843.000
   
La nivel urban, „Visuri la cheie“ a avut o medie 789.000 de privitori în fiecare ediţie. Locul doi a revenit pe acest public emisiunii „Vocea României“, cu 760.000 de telespectatori, iar locul trei a fost ocupat de show-ul „Chefi la cuţite“ (752.000).
 

Top 10 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, la nivel urban

1. Visuri la cheie (Pro TV) - 789.000
2. Vocea României (Pro TV) – 760.000
3. Chefi la cuţite (Antena 1) - 752.000
4. Te cunosc de undeva (Antena 1) - 734.000
5. Ce spun românii (Pro TV) - 655.000
6. iUmor (Antena 1) - 561.000
7. Acces Direct (Antena 1) - 520.000
8. Roata norocului (Kanal D) - 463.000
9. Se strigă darul (Kanal D) - 425.000
10. Masterchef (Pro TV) – 384.000
 
La nivel comercial, pe publicul tânăr, „Visuri la cheie“ şi-a menţinut prima poziţie cu o medie de peste 400.000 de telespectatori. Antena 1 a fost pe locul doi cu „Chefi la cuţite“, în fiecare ediţie ţinând în faţa televizoarelor peste 373.000 de tineri. A urmat în top „Vocea României“, emisiune care a fost văzută în fiecare ediţie de 308.000 de privitori. 

Top 10 cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna noiembrie, la nivel comercial

1. Visuri la cheie (Pro TV) – 402.000
2. Chefi la cuţite (Antena 1) - 373.000
3. Vocea României (Pro TV)– 308.000
4. iUmor (Antena 1) – 273.000
5. Te cunosc de undeva (Antena 1) -  243.000
6. Masterchef (Pro TV) – 236.000
7. Ce spun românii (Pro TV) – 212.000
8. Antitalent – 176.000
9. Se strigă darul (Kanal D)– 170.000
10. Roata norocului (Kanal D) – 139.000
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: