Redeschiderea liniei ferate directe către Bulgaria va costa peste 655 milioane lei

Modernizarea liniei ferate directe spre Bulgaria, închisă de mai bine de 15 ani, din cauza prăbuşirii podului de la Grădiştea, va costa 655,18 milioane lei, potrivit unui proiect de Hotărâre publicat în dezbatere de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor.
Oare, de ce timp de 15 ani nu s-a făcut nimic? Poate pentru că a fost PSD la guvernare....
Poate dl. Ciolacu nu stie,anuntati-l va rog...15 ani pierduti din cauza unor ministrii si a dezinteresului partidului dlui Dragnea. Podul de la Circea firul 2 de pe magistrala 900 il mai aveti de rezolvat dle L. Bode si asta cit mai urgent posibil.
In 2005 nu PSD-ul era la putere.Dar as putea intreba de ce nu s-a procedat la finalizarea podului dupa 1989? In aceste conditii de anonimat total localnicii au furat tot ce se putea fura inclusiv dalele viitorului canal.