Articol publicitar

Petreceri de Crăciun în stil imperial pentru angajaţii din corporaţii

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
imperial corporate events

Cea mai importantă resursă a unei companii este reprezentată de angajaţii săi. Aceştia sunt ambasadorii care pot transmite cele mai credibile mesaje despre compania unde lucrează. De asemenea, o companie are succes atunci când angajaţii săi performează, când sunt mulţumiţi, loiali şi implicaţi.

Pentru că toate echipele au nevoie de motivare, de consolidare a relaţiilor şi de colaborare, un număr din ce în ce mai mare de companii recunosc beneficiile organizării evenimentelor adresate angajaţilor. Fie că vorbim de activităţi de team building, training-uri, workshop-uri, conferinţe sau alte evenimente corporate care vizează resursele umane ale companiei, acestea ajută la:

-motivarea angajaţilor

-îmbunatăţirea profilului organizaţiei în comunitate, vis-a-vis de parteneri şi potenţiali clienţi

-îmbunătăţirea relaţiilor dintre angajaţi şi fidelizarea lor în raport cu organizaţia

-creşterea productivităţii companiei.

Crăciunul – o ocazie tocmai bună pentru o petrecere alături de colegii de muncă

Unul dintre evenimentele corporate care poate fi organizat în perioada următoare este mult-aşteptata petrecere de Crăciun. Pentru ca aceasta să fie un adevărat succes, trebuie să alegeţi cu grijă locaţia pentru desfăşurarea acestui eveniment.

Imperial Corporate Events mizează pe oferte speciale şi preţuri atractive pentru petrecerile de Crăciun 2015. La Imperial Corporate Events oferim servicii complete şi personalizate pentru organizarea evenimentelor de succes. Nouă ne place să le numim „evenimente la cheie”. Astfel, oferim suport multimedia, sisteme de sonorizare şi orice alt element de decor necesar pentru orice tip de eveniment corporate. Dispunem de module de podium, schele, lumini şi maşini de fum. Sălile pe care le punem la dispoziţie sunt situate în partea de Nord a Bucureştiului, iar locaţia beneficiază de 150 de locuri de parcare, a declarat Adina Dănescu, Manager Imperial Corporate Events.

Petrecere de Crăciun în stil imperial

Sălile complexului Imperial Corporate Events sunt elegante şi reuşesc să impresioneze printr-un design luxuriant, printr-o atmosferă caldă şi prietenoasă, precum şi printr-o delimitare atentă a acestora. Capacitatea saloanelor variază între 70 şi 300 de locuri sitting, iar în ceea ce priveşte bucătăria proprie, aceasta poate satisface cele mai rafinate gusturi culinare, oferind meniuri variate, concepute de maeştrii bucătari, din bucătăria tradiţională şi internaţională.

Avem mai multe variaţii de meniuri de Crăciun pe care le putem oferi companiilor interesate, dar există şi varianta de a crea un meniu personalizat, ne mai spune Adina Dănescu.

În organizarea unui eveniment pentru o companie, varietatea şi flexibilitatea spaţiilor, a dotărilor, precum şi experienţa vastă a personalului reprezintă aspecte extrem de importante care trebuie luate în calcul pentru un eveniment de succes. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite