Hipermarket amenajat într-un cort pe litoralul românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine prezent în România a inaugurat vineri primul hipermarket estival amenajat într-un cort în staţiunea Mamaia Nord, judeţul Constanţa.

Magazinul din Mamaia Nord, inaugurat vineri de Kaufland România, va sta la dispoziţia cumpărătorilor din această zonă până pe 15 septembrie 2018. Are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1400 metri pătraţi, parcarea cuprinde 112 de locuri, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 7:30 - 23:00 şi duminică între orele 8:00 - 22:00.

Hipermarketul estival este adaptat nevoilor clienţilor aflaţi în vacanţă, având legume şi fructe, produse proaspete, alimente de bază, carne şi brânzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, băuturi, produse nealimentare, articole pentru plajă, articole pentru camping şi grătar, drogherie şi un raion dedicat băuturilor răcite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are şi un punct Grill, unde clienţii pot lua rapid o masă gustoasă.

Produsele proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri şi altele sunt livrate zilnic. În plus, cumpărătorii vor beneficia şi aici de oferte speciale de preţuri. 

„Vara aceasta venim mai aproape de clienţii aflaţi pe litoral - mai exact la Mamaia, un loc preferat de mulţi turişti. Suntem mereu atenţi la nevoile cumpărătorilor noştri şi ne adaptăm pentru a fi alături de ei, să le îndeplinim dorinţele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispoziţie tot ceea ce credem că le poate fi util într-o vacanţă pe malul mării. Suntem dinamici şi mizăm pe puterea noastră de a ne adapta la cerinţele pieţei actuale, iar acest hipermarket face parte din noua noastră strategie de expansiune”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Acesta este primul magazin deschis de Kaufland în anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania plănuind deschiderea a 10 noi hipermarketuri în acest exerciţiu şi dublarea bugetului de investiţii alocat expansiunii şi modernizării reţelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienţi şi a le oferi o experienţă de cumpărături actuală, adaptată celor mai noi nevoi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite