Principalele proiecte de dezvoltare ale municipiului Oradea. Care va fi linia de dezvoltare a oraşului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local.

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local. 

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local. 

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local. 

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local. 

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.Primarul municipiului Oradea, Ilie Bolojan, a prezentat principalele proiecte din Planul de mobilitate urbană şi Strategia de dezvoltare a municipiului, care vor fi supuse în 25 mai aprobării în şedinţa de consiliu local. 

"Pe ordinea de zi vor fi două documente importante care urmează să fie aprobate: planul de mobilitate urbană şi strategia integrată de dezvoltare a municipiului Oradea. Acestea două sunt necesare pentru a putea accesa finanţări europene în anii următori, întrucât finanţările nu se alocă pe proiecte independente, ci pe proiecte ce fac parte dintr-o gândire de dezvoltare într-un domeniu sau altul", a declarat Ilie Bolojan. 

Pachetul mobilitate urbană cuprinde zece proiecte la care primăria lucrează în prezent, aflate în diferite etape de execuţie şi care se vor finaliza în anul în curs sau în viitorul apropiat. Acestea se referă atât la circulaţia autovehiculelor, cât şi pentru circulaţia pietonală, sau circulaţia cu mijloacele de transport în comun. 

Primarul proiect se referă la extinderea liniei de tramvai, construirea unui nou pod (podul centenarului Unirii), un pasaj subteran în centrul civic, lărgirea podului Dacia la şase benzi, a podului peste pârâul Peţa şi realizarea unui pasaj suprateran la o intersecţie cu şoseaua de centură. 

Bolojan a mai vorbit şi despre o altă linie de dezvoltare a oraşului, aceea de a crea şi a dezvolta un centru istoric distinctiv european, cu spaţii pietonale, piste de biciclete, evenimente şi divertisment. Proiectele în lucru vizează transformarea în zone pietonale a străzilor Vasile Alecsandri şi Aurel Lazăr, precum şi, parţial, Piaţa Ferdinand. 

"Primăria Oradea vizează să aibă un centru istoric european, în care să fie descurajată circulaţia maşinilor şi să fie încurajată circulaţia pietonală, astfel încât oamenii să aibă toate condiţiile să socializeze, să stea pe terase, să se plimbe în linişte, să circule cu bicicleta, bucurându-se astfel de toate frumuseţile pe care le are oraşul. În acest fel insistăm pe o creştere a calităţii vieţii în municipiul nostru", a spus primarul Ilie Bolojan.

Mai multe pentru tine:
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Cele mai căutate cadouri pentru copii și adolescenți în 2025: Roblox, Minecraft, jocuri STEAM, Kendama și LOL
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Din ce cauză tot mai mulți tineri se îmbolnăvesc de cancer de colon. Mâncarea care îi îmbolnăvește