S-a lansat un Call center pentru rudele pacienţilor din ATI de la Institutul „Marius Nasta”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ei sunt doar la un click distanţă şi pot lua legătura cu rudele prin apel la numărele de telefon 031.9472 şi 031.433.5231.

Rudele şi aparţinătorii pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” pot afla zilnic informaţii despre starea de sănătate a celor dragi, prin serviciul de call center implementat la iniţiativa unităţii medicale cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Iniţiativa unităţii medicale are o importantă utilitate, întrucât accesul aparţinătorilor nu este permis în spital tocmai din cauza situaţiei pandemice, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus.

„Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi. Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul «Marius Nasta» în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi.” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală, şef lucr. dr. Beatrice Mahler, conform comunicatului de presă transmis de STS. 

Rudele şi aparţinătorii pot apela numerele 031.9472 şi 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a celor dragi internaţi în secţia ATI COVID-19. Conform reglementărilor GDPR, dar şi pentru a respecta dorinţele pacienţilor, informaţiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării şi aflată în fişa de observaţie a pacientului.

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00 şi va fi deservit de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti.

Studenţii care deservesc call center-ul vor beneficia şi de suportul unui grup de psihologi pentru relaţionarea cu aparţinătorii, sprijinul acestora având scopul de a îmbunătăţi înţelegerea nevoilor celor care apelează call center-ul.

STS a furnizat soluţia de tip call-center pentru preluarea apelurilor, asigurând funcţionalitatea acestuia, în condiţii optime.

„Suportul tehnic furnizat de STS Institutului „Marius Nasta” face posibilă menţinerea legăturii între aceştia, serviciile de comunicaţii reprezentând, de fapt, servicii de solidaritate în beneficiul populaţiei”, a declarat directorul STS, Ionel Sorin Bălan. 

Mai multe pentru tine:
Frumoasă ca o zână. Prințesa Charlene de Monaco a strălucit la Balul de Crăciun cu o rochie "recomandată" de Kate
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Povestea fabuloasă a fabricii de pantofi construită de un om care abia știa să scrie. Le-a încălțat pe Sophia Loren și Elena Ceaușescu, iar mai târziu pe vedetele autohtone
Ce nu știai despre Raluca Moroșanu, judecătoarea care a înfruntat-o pe șefa Curții de Apel București, Liana Nicoleta Arsenie
Cele 5 zodii care vor renaște după Crăciun. Au karma de partea lor și îsi schimbă destinul
Scandal uriaș în Corbeanca. Copiii primesc mâncare de la firma consiliului local la un preț peste lege. Părinții, obligați să semneze contracte. Firma a funcționat fără autorizație de catering: „Își bat joc de copii”
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi