King depăşeşte Zynga, devenind cel mai mare dezvoltator de jocuri casual pe Facebook. La succesul studioului a contribuit şi o echipă de români

0
Publicat:
Ultima actualizare:
La succesul King a contribuit şi o echipă de români

King a depăşit principalul competitor, Zynga, devenind cel mai mare dezvoltator de jocuri casual pe Facebook. La începutul lui iulie, King a înregistrat 150,2 milioane de utilizatori activi pe lună pe platforma Facebook, se arată într-un comunicat remis „Adevărul“.

O parte din succesul companiei se datorează în mare parte hit-ului Candy Crush Saga care a pornit o adevărată isterie în rândul utilizatorilor din toată lumea. Jocul a ajuns la începutul lunii iulie la 44,2 milioane de utilizatori activi lunar, fiind cea mai populară aplicaţie pe platforma Facebook. Pe platformele mobile, Android şi iOS, Candy Crush Saga este cel mai popular joc şi este prezent constant în top 3 aplicaţii mobile.

Printre celelalte titluri de succes din portofoliul companiei se numără şi jocul Bubble Witch Saga, dezvoltat şi testat integral de românii de la studioul King din Bucureşti. De asemenea, tot românii sunt responsabili cu testarea tuturor jocurilor pentru platformele mobile produse de companie şi dezvoltarea de noi titluri în portofoliul King.

“Este foarte plăcut sentimentul de mândrie pe care îl simţim, atât eu, cât şi colegii mei, atunci când descoperim printre apropiaţii noştri sau în metrou oameni care se  bucură de jocurile la care am contribuit şi noi,” declară Mihai Sfrijan, head of studio King Bucureşti. “Acest lucru a determinat şi creşterea numărului de programatori care îşi doresc să ni se alăture,” adaugă Mihai Sfrijan.

Echipa de programatori de la studioul King din Bucureşti a crescut rapid odată cu succesul jocurilor din portofoliu, şi are planuri de extindere în continuare. Dacă în prezent studioul local numără 35 de angajaţi, până la finalul anului compania speră să dubleze acest număr, ajungând la 60-70 de angajaţi. În acest sens, King a pornit o campanie de recrutare în România, oferind poziţii precum Backend Java Developer, Flash Developer, C++ Developer, Data Scientist, Business Manager, Game Designer, Game Developer, Graphic Designer,  QA Analyst şi QA Manager.

În ultimii ani, King s-a transformat într-o companie foarte atractivă pentru programatori, care îşi doresc să se alăture echipei de la studioul din Bucureşti.  Iar acest lucru se datorează în mare parte ofertei salariale peste media pieţei, beneficiilor şi recompenselor oferite angajaţilor, precum şi încrederii şi libertăţii acordate în momentul în care aceştia doresc să dezvolte un proiect. Viziunea inovatoare reprezintă un alt element de atracţie pentru programatori, jocurile dezvoltate de King, Candy Crush Saga şi Bubble Witch Saga, fiind primele şi singurele jocuri sincronizate complet între platformele de Facebook şi mobile (Android, iOS).

Vă aşteptăm pe Facebook Tech Adevărul ca să discutăm

Studioul din spatele Bubble Witch Saga primeşte o nouă identitate vizuală şi lansează două jocuri noi

Unul dintre cele mai mari studiouri de jocuri casual din lume primeşte o nouă identitate vizuală şi lansează două noi titluri pentru a marca acest eveniment. Astfel, cu ocazia aniversării a 10 ani de existenţă, King.com devine King, se arată într-un comunicat remis „Adevărul“.

INTERVIU Un român, printre „regii“ jocurilor de Facebook şi de mobil

Jocul Bubble Witch Saga a fost creat în nouă luni  şi în 41 de zile a scos un profit de un milion de dolari. Este accesat de milioane de oameni din întreaga lume şi în spatele lui se află o echipă de români care lucrează pentru King.com

De ce a venit o firmă care creează jocuri pe Facebook în România: „Bucureştiul e plin de programatori de jocuri pentru mobil“

Mihai Sfrijan, game developer, designer şi directorul studioului King.com din România, a declarat, în cadrul unui eveniment de presă, că în Bucureşti există foarte mulţi oameni pricepuţi la programarea jocurilor pentru mobil.