Peste 7 hectare de magazine noi numai in Bucuresti
0Toamna le-a adus bucurestenilor recolta bogata de spatii comerciale. Noua strategie de marketing este amplasarea acestora in zone usor accesibile pentru toti locuitorii orasului. Daca pana mai anii
Toamna le-a adus bucurestenilor recolta bogata de spatii comerciale. Noua strategie de marketing este amplasarea acestora in zone usor accesibile pentru toti locuitorii orasului. Daca pana mai anii trecuti marile centre comerciale erau construite la periferie, la care se ajunge doar cu autoturismul, anul acesta trei dintre ele atrag clientela prin orientarea vadului comercial in inima cartierelor din Capitala. Carrefour - "noul front in lupta cu preturile" Carrefour vine mai aproape de bucuresteni printr-un nou centru comercial care va fi deschis in 24 septembrie, langa podul Grozavesti. Centrul Comercial Orhideea, asa cum este el denumit, se intinde pe o suprafata de 30.000 de metri patrati, avand 60 de spatii comerciale (magazine plus restaurante) si 1400 de locuri de parcare gratuite. Hypermarketul are trei intrari si se situeaza in apropierea a doua statii de metrou (Grozavesti si Basarab). Cei fara masina personala mai pot folosi 3 linii de autobuz si 5 de tramvai. Noua deviza a magazinului este: "Carrefour, noul front in lupta cu preturile". Liniile de marcaj pentru parcare au fost deja trasate, se fac ultimele finisari ale cladirii, cu o arhitectura futurista, cu totul diferita de cea din cartierul Militari. In plus, magazinul are dispuse in parcare alveole din plexiglas pentru plasarea cosurilor mobile. Cora - unul dintre cele mai mari hypermarket-uri din Europa In jur de 1 octombrie se va deschide in Pantelimon, pe Strada Vergului nr. 29, unul dintre cele mai mari hypermaket-uri din Europa. Centrul comercial este impresionant. Se poate vedea in intregime numai de pe un bloc cu 17 etaje. Suprafata construita este de 42.000 de metri patrati, iar standurile se intind pe 16.000 de metri patrati. Pe o suprafata de 12.000 de metri patrati va fi dispusa o galerie comerciala cu buticuri, magazine si restaurante. Vor fi scoase la vanzare peste 800.000 de produse din toate segmentele de comert: alimente, textile, optica, electrocasnice, mobilier si chiar o gama larga de produse pentru decoratiunile interioare. Centrul dispune de o parcare moderna, cu peste 2000 de locuri. Parcarea va fi dotata cu zone verzi, iar copacii au fost deja plantati. Investitia totala este de 50 de milioane de euro. Hala Traian - revine in moda printr-o investitie a grupului belgian Delhaize Un nou magazin Mega Image a fost deschis recent in cladirea istorica de la Hala Traian. Constructia a fost renovata, pastrandu-se vechile elemente arhitecturale, conditie impusa de Ministerul Culturii. Cea mai mare parte a investitiei a fost alocata renovarii cladirii, iar forma originala a fost pastrata in intregime. Fatada este proaspat vopsita, iar la intrare au fost construite niste scari din marmura gri, cu trei cai de acces si balustrade din inox. Intrarea dispune de rampe pentru carucioare. Inauntru: un magazin elegant, civilizat. Gresie pe jos, cu standuri aerisite, fiecare putand fi identificat inca de la intrare pentru o mai buna orientare a cumparatorului. Acestea au cate o tija metalica ce sustine o fotografie cu genul de produs care se regaseste in spatiul respectiv. Sistemul de iluminat a fost refacut, iar burlanele din tavan au fost mascate estetic. Magazinul se desfasoara pe doua niveluri, parter plus subsol, pe o suprafata de 1600 de metri patrati. La iesirea din magazin sunt dispuse pe pereti fotografii de epoca a vechii hale si doua schite ale acesteia. Investitia totala a fost de 1,4 milioane de euro.