Cine spune că femeile plinuţe nu sunt frumoase? Campania „Nu sunt înger“ pune la zid „îngerii“ Victoria’s Secret

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Campania „Nu sunt înger“. FOTO telegraph.co.uk

În ultima vreme, celebra companie de lenjerie intimă Victoria’s Secret a fost aspru criticată în mass-media internaţională, dar şi de organizaţiile feministe pentru că promovează imaginea unei femei perfecte din punct de vedere fizic. Campania publicitară intitulată „Nu sunt înger“ se doreşte o replică acidă la adresa „îngerilor“ care au dimensiunile ideale, 90-60-90.

O firmă americană care produce şi comercializează lenjerie intimă pentru femei cu forme, Lane Bryant, a lansat un atac la adresa companiei rivale, Victoria’s Secret, prin intermediul unei campanii publicitare numite „Nu sunt înger“(#ImNoAngel). Reclama prezintă mai multe femei care nu au siluete apropiate de idealul 90-60-90, promovat de Victoria’s Secret, îmbrăcate doar în lenjerie intimă, în dorinţa de a arăta că „sexy“ este un atribut care presupune diversitate.

Nu este singura firmă de lenjerie intimă care a luat poziţie împotriva mesajului transmis de Victoria’s Secret. În Marea Britanie, compania Curvy Kate a demarat campania „fiecare corp este frumos“, care a presupus selectarea a zece femei obişnuite ca modele pentru un spot publicitar. Acesta a fost gândit ca un „răspuns“ la o campanie recentă a celebrului brand american de lenjerie intimă, care a prezentat mai multe modele celebre ca deţinătoare ale corpului perfect. 

 FOTO telegraph.co.uk

În cele din urmă, reprezentanţii Victoria's Secret au decis să schimbe sloganul „The perfect body“ ( Trupul perfect) cu varianta „A body for every body“, urmare a zecilor de petiţii semnate de mii de oameni de toată lumea, prin care li se cerea să renunţe la transmiterea unui mesaj greşit şi periculos, notează The Telegraph. 

FOTO telegraph.co.uk

„Femeile din campaniile Victoria's Secret sunt frumoase, dar credem că fiecare femeie este frumoasă în felul ei şi acest lucru ar trebui să fie prezentat în mod corect în mass-media“, a declarat purtătoarea de cuvânt a firmei Curvy Kate pentru ediţia britanică a revistei Glamour. 

FOTO telegraph.co.uk

Mai multe pentru tine:
Locul magic pe care puțini turiști au șansa să-l viziteze. Ce spun doi români care au ajuns aici: „De departe, locul nostru preferat”
Cine este regele care avea cel mai bizar fetiș în dormitor. Nu ”ierta” nicio parteneră
Mirabela Grădinaru, criticată de stiliști pentru că ar fi confundat Sfințirea Catedralei cu o… înmormântare: „Nu apari cu doliu pe cap! Nu ești la funeraliile Reginei Elisabeta!” Ce au spus despre Gigi Becali
După ce l-a numit „trădător”, Ioan Becali revine cu noi aprecieri la adresa lui Cristi Chivu. Ce spune despre jocul Interului
Cu ce trebuie să dai pe perdele, ca să miroasă ca în camerele de lux ale hotelurilor de 7 stele. Trucul pe care nimeni nu ți-l spune
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Cea mai puternică rugăciune! Spune-o zilnic şi scapi de orice rău
Un tezaur roman, ascuns timp de 8 ani, după ce a fost descoperit cu un detector de metale
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Cât timp mai poate Rusia să finanțeze războiul? „Scăderea exporturilor nu va opri capacitatea lui Putin de a continua conflictul“