Doroftei - Balbi, contra 20 de minute de publicitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Televiziunea Romana, prin postul Romania 1 a fost in week-endul care a trecut leader absolut de audienta. Intre emisiunile de impact previzibil - Cupa Mondiala la Fotbal, Surprize, Surprize, O vedeta

Televiziunea Romana, prin postul Romania 1 a fost in week-endul care a trecut leader absolut de audienta. Intre emisiunile de impact previzibil - Cupa Mondiala la Fotbal, Surprize, Surprize, O vedeta populara sau Curat Caragiale -, s-a distantat un eveniment de mare emotie pentru toti romanii: meciul de box pentru titlul Mondial versiune WBA castigat de Leonard Doroftei. Posesorii licentei de emisie voiau bani, si, in schimbul emisiunii, TVR le-a cedat minute publicitare. TVR a platit prin publicitate meciul lui Doroftei. Cu alte cuvinte, romanii nu au platit nici un ban, in schimb "a fost nevoie sa suporte circa 20 minute de publicitate". Iar in materie de auto-reclama au fost "intoxicati" cu un spot ce indemna la donatii in favoarea artistilor lirici romani. Pentru a putea vedea acest meci pe statiile TV cu plata, cetatenii multor tari au platit circa 30 USD. In astfel de cazuri, problema publicitatii la TVR ar trebui, probabil, privita cu mai multa ingaduinta.