Ce poate face pasiunea pentru Versace: un albanez a cheltuit un milion de euro ca să-şi decoreze toate obiectele cu logo-ul celebrei case de modă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Shenki Maslani şi-a însemnat toate lucrurile pe care le deţine cu logo-ul Versace FOTO „The Sun“

Un albanez, în vârstă de 30 de ani, este într-atât de obsedat de marca vestimentară de lux, creată de Gianni Versace, încât logo-ul renumitului brand se regăseşte pe absolut toate lucrurile pe care le deţine.

Shenki Maslani, un agent de vânzări auto, de origine albaneză, care trăieşte în nordul Macedoniei, s-a făcut cunoscut datorită pasiunii sale dusă la extrem pentru celebrul brand italian Versace. 

Practic, toate lucrurile care îi aparţin sunt fie inscripţionate cu numele companiei, fie poartă emblematicul logo în formă de meduză.

Începând de la casă şi maşini, piscină, maşini, îmbrăcăminte şi accesorii, până la covoare, aşternuturi şi chiar propria piele, nu există nimic în jurul lui Shenki care să nu poarte marca Versace, scrie „The Sun“.

FOTO odditycentral.com

FOTO Arhivă personală Shenki Versace

„Viaţa mea este Versace“

Albanezul spune că s-a îndrăgostit de brand-ul italian în 2009, iar ultimii şapte ani i-a petrecut înconjurându-se cu lucruri care poartă însemnele companiei, investind în această obsesie în jur de 1 milion de dolari. 

„Am început să-mi cumpăr haine Versace, după care am imprimat brand-ul pe fiecare lucru din casa mea. De la gresia din baie, până la aşternuturile de pe pat. Mi-am însemnat maşinile, piscina, casa, chiar şi faianţa din bucătărie, bijuteriile, cosmeticele, aşternuturile, covoarele şi jaluzelele. Nu există nimic în casa mea care să nu poarte brand-ul. Chiar şi farfuriile din care mănânc au semnul Versace pe ele. Viaţa mea este Versace“, a povestit bărbatul. „Trăiesc visul meu Versace şi nu regret că plătesc 188 de euro pentru lenjeria mea intimă Versace sau 45 de euro pentru şosetele Versace“, a mai spus albanezul.

FOTO Facebook Shenki Versacce

FOTO „The Sun“

Plănuieşte să îşi schimbe numele în Versace şi să deschidă o cafenea

Shenki spune că primeşte în mod constant cereri de interviuri de la televiziunea locală care doreşte să vină şi să filmeze casa lui unică, însă nu a acceptat până acum din simplul motiv că este prea ocupat cu afacerile sale. Este sigur că acest subiect este de interez pentru mass-media, pentru că toţi cei care au vizitat casa lui au rămas „uimiţi şi plăcut impresionaţi“.

Mai mult decât atât, bărbatul, care în urmă cu câţiva ani s-a autointitulat „Shenki Versace“, doreşte să-şi schimbe pe viitor numele în mod oficial şi să deschidă o cafenea Versace în Skopje, la a cărei deschidere plănuieşte să o invite chiar pe moştenitoarea imperiului Versace.

„Sunt sigur că locul va fi o reală atracţie şi plănuiesc să o aducă pe Donatella Versace la deschidere. Sper să vină“, a declarat optimist Shenki.