Raluca Sandu se intoarce la vechea ei pasiune - masinile
0Pentru ca n-are "o parere prea buna despre barbati in momentul de fata", jucatoarea de tenis Raluca Sandu si-a redirectionat atentia asupra unor preocupari care ii dau ceva mai putina bataie de cap:
Pentru ca n-are "o parere prea buna despre barbati in momentul de fata", jucatoarea de tenis Raluca Sandu si-a redirectionat atentia asupra unor preocupari care ii dau ceva mai putina bataie de cap: tenisul, televiziunea - recent descoperita si masinile, vechea si costisitoarea ei pasiune. Intre doua antrenamente zilnice, pe care si le-a reluat intens pentru a participa la cateva turnee in Italia si in Franta in perioada urmatoare, sportiva si-a rezervat timp pentru a-si achizitiona o noua masina. Si e foarte fericita de rezultat. De mai putin de o saptamana, Raluca este posesoarea unui Hyundai Coupe 2.0 de 140 de cai, de care e foarte atasata, avand in vedere ca e pentru a doua oara cand isi cumpara acelasi model. Prima oara a avut-o anul trecut, dar a vandut-o cand a trebuit sa plece in Statele Unite pentru cateva luni. "La inceput, n-am fost deloc sigura daca e bine sa-mi iau tocmai Hyundai, fiindca stiti cum se spune, masinile japoneze sunt facute pe banda. Asa o fi, dar asta chiar e reusita. Se asaza excelent pe sosea si, desi e o masina sport, imi ofera confort si siguranta". Pasiunea ei pentru Hyundai nu se opreste aici. In cateva luni, trebuie sa-i soseasca varianta cu motor de 2,7 a aceluiasi Hyundai, care va avea insa culoarea neagra. La cei 23 de ani impliniti in februarie, Raluca Sandu conduce deja a patra masina personala, toate cumparate din cei peste 150 de mii de dolari castigati de ea din tenis. A inceput cu un Golf 3, pe care l-a tinut doar sase luni, fiindca si-a dorit de la bun inceput o masina foarte puternica. Si-a satisfacut acest capriciu cu un Ford Mustang, la care a renuntat dupa un an, in favoarea unui Mercedes C-Classe. A vandut-o si pe aceea cand a plecat in America, fiindca avea nevoie de bani ca sa isi ia una acolo. Anul trecut, intoarsa acasa, a descoperit-o pe cea pe care a reachizitionat-o acum. A condus foarte multe masini, dar oricand se lasa impresionata de un Mercedes. Pe langa cel pe care l-a avut ea, a mai mers cu modelul M-Classe - masina fostului ei iubit, Ion Ion Tiriac. Tine sa precizeze ca nu a primit niciodata in dar o masina de la vreun barbat, asa cum s-a zvonit, si ca nici nu ar fi acceptat asa ceva. Febletea ei, in materie de masini, ramane Porsche Carrera turbo diesel. "Eu sunt mai baietoasa de felul meu si intotdeauna am fost atrasa de sporturile mai masculine - fotbalul si automobilismul". Lucru confirmat si de stiulul ei la volan. Se comporta, intr-adevar, ca un barbat. Merge agresiv si iubeste viteza. Nu a avut niciodata nici cea mai mica avarie la masina si se mandreste tare cu asta. "Fratele meu si cu Ion (n.n fostul iubit), radeau tot timpul de mine ca atunci cand sunt la volan cu o mana conduc, cu cealalta caut te miri ce prin masina, iar cu piciorul tin volanul. Oricum, cred ma descurc destul de bine si datorita faptului ca sportivii, in general, au reflexele mult mai dezvoltate decat ceilalti. Sunt de acord insa ca femeile, in marea lor majoritate, conduc dezastruos si cred ca le lipseste total initiativa in trafic".