Alfa Romeo ia proportii cu Kamal

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Ridica garda la sol pentru a ridica profitul" - aceasta pare sa fie ultima tehnica de supravietuire in jungla auto, pe care incearca sa o invete marii producatori europeni. Asa a aparut, anul

"Ridica garda la sol pentru a ridica profitul" - aceasta pare sa fie ultima tehnica de supravietuire in jungla auto, pe care incearca sa o invete marii producatori europeni. Asa a aparut, anul trecut, Touareg-ul din familia masinilor populare Volkswagen, dar revelatia a fost Cayenne de la - cine-ar fi crezut ?- Porsche! Sunt modele 4x4 de lux, SUV-uri (Sport Utility Vehicle) cum le place americanilor sa le zica. De altfel, aceste masini se adreseaza in primul rand americanului, cel care, daca are bani, vrea sa treaca la o masina mare, comoda, luxoasa si care mai nou sa impresioneze si prin stil. Europenii incep sa-si vanda traditia, istoria, practic la alte dimensiuni. Cei mai pragmatici s-au dovedit producatorii germani, care acum au toti un SUV propriu. Startul l-a dat Mercedes cu M, au urmat suedezii de la Volvo si au incercat si francezii cu Renault Scenic. In curand si Alfa Romeo o sa ajunga SUV. Kamal ( cine-o fi gandind numele astea ?) se vrea o masina cu muschi, agresiva cu "piticaniile", dar care in acelasi timp sa fie si... Alfa Romeo. Alfa Romeo Kamal pleaca de la formele fluide ale vedetelor 156 si 147 GTA si pastreaza motorizarea de varf a acestora - V6 3,2L de 250 C.P. Ajunge la dimensiunile de 4,35 m lungime, 1,86 m latime, cu un portbagaj de 400L. Kamaro este inca un concept, dar patronul, Fiat, isi pune mari sperante in el. Pe cand se va ajunge la un Ferrari SUV ?