Pepsi Co a devenit sponsor oficial al Ligii Campionilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Liga Campionilor FOTO Sunt Iulian Anghel, editor Adevărul, şi consider că este penibil să specific sursele fotografiilor

PepsiCo anunţă încheierea unui puternic parteneriat cu UEFA Champions League, care va intra în vigoare de la 1 iulie 2015.

PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri precum Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi îşi unesc forţele cu prestigiosul turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton şi 7UP.
Alături de pasiunea pentru fotbal, PepsiCo are o tradiţie îndelungată în susţinerea ligilor sportive de talie mondială, dezvoltând experienţe antrenante şi programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numără: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.

În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc, susţinut prin platforma Next 11 - Echipa Viitorului. Aceasta îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul şi cel mai consecvent susţinător al proiectului Next 11.

 Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conţinut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional şi global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live. Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienţă live anticipată la 180 de milioane de fani.

Mai multe pentru tine:
Inspirație pentru bărbați: ținute urban casual și smart-casual de iarnă – Ghid complet, plus shopping online rapid
A iertat-o pe bunica regină, care l-a lăsat fără titlul de prinț. Nikolai, apariție spectaculoasă alături de Margareta a Danemarcei
Cât costă șuba ciobănească îmbrăcată de Diana Șoșoacă de 1 Decembrie? Verdictul dur al stiliștilor: „Se poartă numai la stână!” Moda e lansată, de fapt, de Gigi Becali
Echipament de schi fără greșeli: clăpari, cască, schiuri, bețe, snowboard și ochelari - ghidul complet pentru începători și familii. Ce să cumperi online
Ghidul complet al iernii pe pârtie: cele mai bune haine și accesorii pentru întreaga familie ca să vă bucurați de schi și săniuș fără griji
Un urs de mari dimensiuni a ajuns de 1 Decembrie în parcarea mall-ului Coresi din Brașov. Ce au făcut jandarmii când au ajuns la fața locului
Nu cumpăra nimic înainte să vezi acest top 10 electrocasnice 2025 – cele mai bune alegeri pentru casă și cadouri de sărbători
Nu trimite cadouri de sărbători înainte să vezi aceste șosete de Crăciun – modelele cele mai cool, oferte și idei care vor aduce zâmbete în familie
Magia Crăciunului în familie: pulovere, pijamale și șosete asortate pentru momente cozy și cadouri de neuitat – amintiri festive alături de cei dragi
Prețurile au sărit în aer la Târgurile de Crăciun din Capitală! Cât au ajuns să coste vinul fiert, sărmăluțele și fasolea cu ciolan?! Vizitatorii au rămas uluiți!
Descoperirea terifiantă făcută de o femeie, după ce soțul a murit în vacanța din Cipru! Ce au găsit medicii în corpul bărbatului