Un renumit retailer de produse electro-it a introdus etichetele electronice în toate magazinele din ţară

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri din domeniul electro-it a introdus etichetele electronice în toate magazinele din ţară, în urma unei investiţii de 5 milioane de euro.

„Altex România, liderul pieţei de electro-IT, a investit cinci milioane de euro ȋntr-un sistem inteligent, care aliniază preţurile din magazinele fizice, ȋn timp real, la cele din magazinul online, cu ajutorul etichetelor electronice. Ȋntreg procesul a durat aproximativ doi ani, iar măsura este, acum, implementată ȋn toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară”, a informat compania.

Totodată, materialele promoţionale (postere, afişe etc.) din magazinele Altex şi Media Galaxy au fost ȋnlocuite cu ecrane digitale. 

 „Brandul Altex a devenit sinonim cu garanţia celui „mai mic preţ din România”, ȋn cele aproape trei decenii de existenţă. Modernizarea etichetelor ne ajută să actualizăm, ȋn timp real, preţurile şi să aliniem ofertele promoţionale din magazinele fizice, cu cele din magazinul online. Ȋn acelaşi timp, datorită soft-ului de gestionare a datelor, eliminăm potenţiale erori umane ȋn semnalizarea preţurilor, dar şi eventuale diferenţe ȋntre preţul de raft şi cel de la casă”, a declarat Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

Un alt avantaj pe care ȋl oferă etichetele moderne este că afişează un cod QR care, odată scanat, duce clienţii ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.

Introducerea etichetelor electronice şi a displayurilor digitale asigură, de asemenea, o vizibilitate crescută a produselor şi ofertelor, la raft, şi oferă clienţilor o mai bună experienţă de cumpărare şi garanţia celui mai mic preţ. 

Noile soluţii electronice şi digitale elimină consumul de hârtie din magazinele Altex şi Media Galaxy, iar tehnologia LED folosită la ecranele digitale reduce consumul de energie. Aceste măsuri promovează o atitudine responsabilă faţă de mediul ȋnconjurător şi se ȋnscriu ȋn strategia Altex de a deveni o companie ,,verde”. 

Mai multe pentru tine:
Detaliul regal folosit de Meghan pentru cea mai recentă felicitare de Crăciun. Cu cine a dorit să semene micuța Lilibet
Motivul pentru care e bine să pui un bănuț în bradul de Crăciun. Tradiția păstrată din generație în generație
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV