Un producător de băuturi spirtoase a lansat noi produse pe piaţa din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un mare producător de băuturi spirtoase şi vinuri din România anunţă lansarea unor noi produse care, prin concept, reţetă şi ingrediente aduce o inovaţie atât pe piaţa din România, cât şi la nivel mondial.

Alexandrion Flavour Collection este o extensie a gamei Alexandrion, liderul categoriei de brandy din România ȋn ceea ce priveşte valoarea[1] şi totodată un brand esenţial ȋn portofoliul grupului, un simbol al longevităţii, stabilităţii şi amprentei Alexandrion Group ȋn industria băuturilor spirtoase. 

«Alexandrion este un brand cu o istorie de peste 20 de ani şi rădăcini puternice pe piaţa din România. În calitate de lider incontestabil, Alexandrion are responsabilitatea de a genera inovaţie şi a inspira dezvoltarea categoriei şi adaptarea pieţei locale la tendinţele globale. Alexandrion Flavour Collection este modul nostru de a răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome şi gusturi noi şi preocupat de calitate şi de consumul responsabil de alcool. Această lansare este şi o nouă etapă ȋn evoluţia mărcii, care are rolul de a o introduce unor noi categorii de public, prin generarea de noi ocazii de consum» a spus Corneliu Vȋlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Campania “Alege gustul. Portocală sau cafea” introduce contrastul, dar şi armonia dintre cele două arome 

Alexandrion Greek Orange şi Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, ȋn contrast şi ȋn armonie, inducând stări de spirit diferite, dar la fel de plăcute. Alexandrion Greek Orange este solar, fresh, vesel, ȋn timp ce Alexandrion Coffee este exotic, energizant, misterios, rafinat. Ambele pot fi savurate simple, ȋn shot-uri reci, ȋn long drinks uşor de preparat acasă, precum şi ȋn cocktail-uri complexe, destinate HORECA.

Alexandrion Greek Orange celebrează originile brandului Alexandrion, creat ȋn Grecia, armonizând gustul intens de distilat de vin maturat ȋn butoaie de stejar, specific băuturii Alexandrion 5* cu prospeţimea, suculenţa şi dulceaţa portocalelor greceşti. Printr-o savoare aparte, noul Alexandrion Greek Orange reflectă una dintre tendinţele dominante ale pieţei globale de băuturi alcoolice aromatizate, ȋn care aromele de fructe, ȋn special cele de citrice, sunt ȋn continuare ȋn topul preferinţelor consumatorilor, datorită notelor fresh, plăcute. 

Alexandrion Coffee este o combinaţie surprinzătoare şi ingenioasă ȋntre aromele mediteraneene familiare aduse de Alexandrion 5* şi notele dulci, crocante de ciocolată neagră şi vanilie, pe care le emana cafeaua proaspăt prăjită şi macinată, ce dau o nouă dimensiune reţetei originale, ȋncântându-i pe consumatori. Gustul Alexandrion Coffee este potenţat atunci când este savurat cu gheaţă sau ȋn shot-uri.

«Aromele dulci de cafea, ciocolată şi vanilie , care adaugă note calde şi proprietăţi energizante produselor, sunt, de asemenea, printre favoritele consumatorului contemporan, dinamic, ȋn continuă mişcare, ocupat, care caută băuturi revigorante, dar şi reconfortante. De aceea, Alexandrion Coffee are toate elementele necesare pentru a fi prima alegere a consumatorilor» a adăugat Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.

Comparativ cu băuturile din colecţia clasică Alexandrion, Alexandrion Greek Orange şi Alexandrion Coffee au o concentraţie alcoolică mai redusă, de 25%, reflectând preferinţele actuale pentru băuturi mai slab alcoolizate şi orientarea către consumul responsabil. Cele două băuturi sunt disponibile ȋn varianta de 0,7 L.

«Campania de lansare Alexandrion Flavour Collection -«Alege gustul. Portocală sau cafea»- este o  campanie plină de culoare, antrenantă, energizantă, care iţi face poftă. Prin această campanie aducem ȋmpreună poveştile a două arome ȋntr-un univers ȋmpărţit ȋn două părţi egale, aflate ȋn contrast, ȋnsă, punctând şi conexiunea dintre acestea» a spus Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.

Puteţi urmări video-ul campaniei pe canalul de YouTube Alexandrion Flavour Collection. 

Identitate vizuală realizată la Paris 

Identitatea vizuală a noii colecţii Alexandrion Flavour Collection a fost realizată la Paris de celebrul atelier Appartament 103 şi redă ȋn mod creativ şi inedit atributele gamei. Combinaţia cromatică vibrantă contrastantă, detaliile din folio auriu, elementele grafice greceşti şi logo-ul cu chipul lui Alexandru cel Mare, ilustrează originile Alexandrion Flavour Collection.

Mai multe pentru tine:
Homosexualitatea și desfrâul din Biserica Română. Schimb de mesaje halucinant între un preot protosinghel și un tânăr + filmări în care bea vodcă și dansează pe manele. Dans din buric și în lăcașul sfânt: „Așa, iubirea mea” VIDEO
Fenomenul jineteras: Sexul în Cuba lui Fidel Castro
Criza din Coaliție ajunge la Cotroceni. Liderii coaliţiei se întâlnesc cu Nicușor Dan, după amenințările lui Bolojan cu demisia și amânarea reformei în administrație
Ce spune cu adevărat ziua ta de naștere despre tine, potrivit științei
Prințesa neglijată din Dubai s-a logodit cu un rapper celebru, după ce i-a cerut soțului divorțul pe Instagram
O cunoscută agenţie de turism din România a fost vândută unui touroperator maghiar
Theo Rose a dat din casă! Ce face Anghel Damian când rămâne singur cu băiețelul lor, Sasha Ioan? Câți copii își mai doresc cei doi?! „Parcă tot un băiețel…”
Mihaela Rădulescu, prima vizită în România după moartea lui Felix. Alături de cine a fost surprinsă și ce detaliu a atras atenția tuturor
Horoscop bilunar 29 august – 11 septembrie 2025. Cum ne influențează Soarele în Fecioară și Luna Plină în Pești
Horoscop septembrie 2025. Fecioarele au noroc pe toate planurile, iar Vărsătorii schimbă locul de muncă și încep o nouă relație de dragoste
Mara Bănică a slăbit 20 de kilograme după Asia Express. Ce dietă a urmat: „Nu mai eram ce trebuie” Vedeta, confesiuni din emisiune: „Oamenii nu s-au așteptat”