Poşta Română amplasează 3.000 de cutii poştale digitale în oficii şi zone strategice de interes

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Facebook

Compania Naţională Poşta Română îşi extinde portofoliul de produse şi demarează procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale aliniindu-se, astfel, la dinamica evoluţiei pieţei.

Investiţia face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a companiei, cu finanţare externă de 40 milioane de euro. 

Potrivit datelor transmise de reprezentanţii companiei, cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces 24/7, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat. 

„Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate. Sunt mândru că mă aflu la conducerea Poştei Române şi că, împreună cu echipa mea, pot demara acest proiect care va transforma compania într-un operator poştal de încredere, dinamic şi de înaltă calitate”, a declarat Valentin Ştefan, Directorul General al Poştei Române. 

În paralel cu acest proiect, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop- off pentru magazinele online. Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creşterii comerţului electronic şi va oferi o altă opţiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000  de locaţii, oficii poştale şi zone strategice de interes.

Investiţia în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România şi face parte din strategia de modernizare a Poştei Române. 

Aceste noi proiecte vor fi susţinute de o echipă de consultanţă externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România şi Cargus, are o experienţă semnificativă pe piaţa internă de curierat.  

Poşta Română, brand naţional de tradiţie, este liderul de piaţă în sectorul serviciilor poştale şi deserveşte aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziţie cea mai extinsă reţea de oficii poştale.

Mai multe pentru tine:
Mitul alcoolului „curat”: tequila, ginul, vinul sau berea. Ce spun experții despre băuturile promovate ca sănătoase
Tânăra de 18 ani care a întors toate scaunele la Vocea României: „Absolut extraordinar!” Cine este Sunamita Beza
Black Friday 2025: Cele mai apreciate parfumuri de damă în România – Top recenzii clienți. Idei de cadouri pentru sărbători
Adevărul despre relația din spatele scenei dintre Angela Similea și „Prințul șlagărelor”. Fiul compozitorului Marcel Dragomir rupe tăcerea: „Ea era ca pe un piedestal!” Ultimele lui cuvinte
Ce i-a provocat unei jurnaliste cancer intestinal la 44 de ani? Nu fuma, nu bea și avea o greutate normală
„Noi i-am pus cruce!” Cum a ajuns să arate una dintre cele mai populare stațiuni balneare din România. Dan Negru: „Când eram copil veneam cu ai mei”
Alexandru Ion și Ștefan Floroaica: “Ne-am întors din Asia Express cu multe kilograme în plus... în bagajul vieții”
Black Friday 2025. Reduceri mari la încălţăminte și electrocasnice
Black Friday 2025, o oportunitate pentru doamnele care vor să arate bine. Top 3 cele mai bune produse pentru ten, apreciate de clienți
Scandal de pomină pe „Hai-Hui”, numele emisiunii Marinei Almășan, de la TVR 2. Ce acuzații i se aduc: „Nu e o invenție a TVR”. Replica vedetei: „N-a furat nimeni de la nimeni!”
Top 5 bestselleruri internaționale 2025 și titluri bonus – Descoperă-le și comandă-le acum pentru serile de iarnă și cadouri de sărbători