Piaţa alimentelor ecologice pentru copii creşte cu circa 5% în 2018

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% pe segmentul produselor alimentare ecologice destinate copiilor de până la 3 ani.

Valoarea totală a pieţei alimentelor ecologice pentru sugari şi copii mici se situează în prezent în jurul a 7,5 milioane de euro, conform estimărilor reprezentanţilor companiei. Valoarea totală a pieţei alimentelor pentru sugari şi copii mici se ridica anul trecut la aproximativ 50 milioane de euro, potrivit aprecierii Superfood Company.

Creşterea segmentului de hrană ecologică pentru sugari şi copii mici vine pe fondul unui interes din ce în ce mai ridicat al românilor pentru o dietă sănătoasă. Părinţii, în special, au început în ultimii ani să caute soluţii pentru a le oferi copiilor o alimentaţie echilibrată, fără adaosuri inutile şi dăunătoare.

„Deschiderea mai mare pe care o manifestă românii în ultima perioadă pentru produsele sănătoase, nu poate decât să ne bucure. Este o tendinţă globală care a început să fie resimţită şi pe plan local. Este esenţial să le asigurăm copiilor o alimentaţie perfect adaptată nevoilor lor, începând din perioada diversificării”, a explicat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.

Superfood Company este o companie germano-română care se numără printre jucătorii importanţi de pe piaţa locală de import şi distribuţie de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piaţa românească din 1992 şi a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. Sediul central se află în Bucureşti, iar la nivel naţional Superfood Company deţine şase sucursale situate în Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Timişoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanţuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerţ tradiţional.