Philips scoate pe piaţă produse electronice cu cristale Swarovski
0Philips şi Swarovski, renumita companie producătoare de cristale, au încheiat un parteneriat pentru a oferi femeilor produse electronice şi accesorii sub un nou brand "Active Crystals". Primele
Philips şi Swarovski, renumita companie producătoare de cristale, au încheiat un parteneriat pentru a oferi femeilor produse electronice şi accesorii sub un nou brand "Active Crystals". Primele două piese din colecţia Philips-Swarovski, care vor fi scoase pe piaţă în luna aprilie, sunt un flash drive şi o pereche de căşti cu cristale Swarovski. Anul acesta, vor fi lansate însă şi alte produse din aceeaşi gamă, au spus reprezentanţii companiei, fără să detalieze. "Există o lipsă pe piaţa electronicelor de lux. Femeile cu vârste cuprinse între 20 şi 40 de ani sunt extrem de interesate de combinaţia de lifestyle, design şi tehnologie funcţională, care nu inoportunează", spune Henk de Jong, manager general al diviziei de accesorii de la Philips, citat de "International Herald Tribune". În trecut, Swarovski a mai acordat licenţa pentru folosirea numelui său unei varietăţi de gadgeturi. Există, de exemplu, un game player Swarovski Nintendo DS Lite în culoarea roz, un mouse Decokichi Swarovski încrustat cu binecunoscutele cristale, căşti cu cristale Swarovski de la D'Cruz sau un mp3 player Zakang Kiss, în formă de inimă, cu cristale Swarovski.
Pentru Philips, apropierea de produsele cu un design de lux ar putea însemna o flexibilitate mai mare în ceea ce priveşte adaosurile comerciale pentru produsele sale obişnuite, care reprezintă 40% din totalul vânzărilor companiei olandeze.
Anul trecut, Philips a raportat un venit anual de 27 miliarde de euro, dar a avertizat în decembrie analiştii că marjele profitului operaţional la electronice vor scădea anul acesta cu trei procente, din cauza concurenţei acerbe de pe piaţă.
"Aceasta este o strategie pe termen lung pentru noi. Din multe puncte de vedere, electronicele de consum s-au transformat într-o afacere strâns legată de lifestyle şi chiar de modă", spune Rudy Provoost, director executiv la Philips Consumer Electronics. Produsele periferice Philips-Swarovski vor avea un preţ modest, au spus reprezentanţii companiei, iar un produs din această colecţie va costa între 40 şi 250 de euro.