DRACULA îi va plimba pe turiştii străini prin castelele sale FOTOGALERIE

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) lansează, alături de tour-operatorul S&S Travel, un produs special destinat turiştilor străini bazat pe faima pe care o are în străinătate legenda lui Dracula.

În concepţia FPTS şi S&S Travel, „Discover Dracula Tour – the history and the legends“ este „mai mult decât un produs turistic, e o modalitate de promovare a României pe pieţele exotice, acolo unde promovarea ţării noastre încă nu şi-a făcut simţită prezenţa îndeajuns“, se arată într-un comunicat al patronatului.

CLICK AICI PENTRU FOTOGALERIA CU DESTINAŢIILE TURULUI DRACULA



Umbra lui Ţepeş, vedetă în Asia


Discover Dracula Tour va fi promovat întâi pe pieţele asiatice, mai precis în China, Thailanda şi Japonia, acolo unde reprezentanţii FPTS au sesizat un interes sporit pentru locurile de legendă ale lui Dracula.
„Legenda pe care se bazează Discover Dracula Tour – the history and the legends nu trebuie să incomodeze opinia publică românească, ci să fie transformată într-o modalitate de a spori incoming-ul de turişti străini, profitând de faima universală a acestei figuri şi de atractivitatea pe care o reprezintă pentru turiştii străini. Falsele pudibonderii şi orgolii nu-şi au locul în concurenţa dură din turismul internaţional“, precizează conducerea FPTS.

Sârbii vor să ni-l fure

Preşedintele federaţiei patronale, Dan Matei Agathon, arată că „dacă România nu va profita de acest brand, o vor face vecinii săi, în Serbia existând deja o iniţiativă de a-l transforma pe Vlad Ţepeş şi legenda sa într-o poveste sârbească, tocmai pentru a crea un produs turistic al ţării vecine. Legenda pe care o vinde acest produs turistic le va revela turiştilor străini câteva locuri frumoase din România, deschizând apetitul pentru cunoaşterea acestei ţări, pentru întâlnirea cu istoria ei şi cu locurile ei de poveste“.

Nu e nevoie de milioane de euro

„Brandul Dracula nu trebuie promovat cu milioane de euro, nici construit, pentru că el există deja. Singura noastră grijă trebuie să fie să aducem turiştii străini pe urmele faimoase ale acestei legende şi să le descoperim România. Mulţi străini nici nu ştiu că Transilvania legendei lui Dracula se află într-o ţară numită România. Este greşeala noastră dacă vom lăsa această ignoranţă să continue“, conchide Agathon.
Discover  Dracula Tour – the history and the legends îşi va urma drumul său „nu doar spre piaţa turiştilor din Asia, ci şi spre Europa şi SUA, în această din urmă ţară existând un interes special pentru legenda lui Dracula – aşadar, şi un potenţial semnificativ de atragere a turiştilor străini.

Mai multe detalii pot fi obţinute pe site-ul www.discoverdracula.com

Mai multe pentru tine:
A Diamond Is Forever: colecția Primul diamant TEILOR — bijuterii luxury de la 500 lei pentru cadouri care spun povești
Mariana Moculescu, mesaj dur pentru Alexandra Velniciuc „Nu înțeleg cine stă în spatele acestor decizii” De ce nu a fost lăsată în primă instanță să intre la priveghi și cum a apărut apoi alături de Nidia UPDATE
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: Top televizoare cu cele mai mari reduceri, de până la 5.000 de lei și calitate premium pentru living și dormitor
Care este cel mai mare „viciu” al Dacianei Sârbu?! De abia acum a recunoscut! „De patru-cinci ori pe zi!”
Previziunea misticului Baba Vanga pentru 2026. Cât va ajunge să coste aurul în România?
Lancôme Bestseller în România: Parfumuri iconice, mascara virală și skincare premium pentru cadouri de lux
Chillmas Deals 2025 pe eMAG: cele mai bune oferte pentru decorațiuni de Crăciun cu reduceri uriașe de până la 78%
Black Friday 2025 pe Flip.ro: cele mai mari reduceri la iPhone – economii de până la 1.000 de lei și telefoane premium sub 1.000 €
O nouă apariție de weekend a Prințesei Kate. Viitoarea regină a avut un mesaj de suflet: ”Ne lepădăm de ce nu ne mai e de folos”
Cristina Teleanu, în lacrimi. Fosta avocată, devenită ciobăniță, acuzații grave pentru soțul ei: „Un om fără școală să mă umilească..."
Black Friday 2025 „Bla-Bla Black Shopping Weeks” la XXXLutz: transformă-ți casa de sărbători cu piese spectaculoase și reduceri de până la 50%