CNAIR a reziliat contractul pentru centura oraşului Mihăileşti. Răzvan Cuc, spectacol cu contracte rupte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a făcut un spectacol, joi, pe şantier, când a decis să rupă contractul pentru construcţia şoselei de centură a oraşului Mihăileşti, anunţând că îl reziliază, deşi directorul companiei de autostrăzi anunţase acelaşi lucru de acum două săptămâni.

Răzvan Cuc s-a deplasat joi pe şantierul unei porţiuni de trei kilometri din centura care ar trebui să ocolească oraşul Mihăileşti, din judeţul Giurgiu. Ministrul s-a enervat că a găsit doar o mână de muncitori pe şantier şi, de faţă cu presa, a făcut un gest teatral rupând contractul şi anunţând că îl reziliază.

„Am spus că nu voi tolera nemobilizarea în şantier. Vedeţi şi dvs că mobilizarea aici este nu slabă, foarte slabă (...) Am văzut vreo patru utilaje pe şantier, nu ştiu, vreo 10 oameni, eu cred că constructorii îşi bat joc de români, unii dintre ei, îşi bat joc de Ministerul Transporturilor şi decizia cred că este una simplă, domnul director (Narcis Neaga, directorul CNAIR - n.r.): eu în momentul de faţă (rupe contractul - n.r.) înmânez foile şi astăzi, nu mâine, deci astăzi reziliaţi contractul. Nu mai tolerez absolut niciun derapaj. Dacă nu sunt toate utilajele pe care şi le-au asumat la faţa locului, pleacă acasă toate companiile”, a spus Cuc, potrivit Digi24.

Rezilierea contractului pentru Centura Mihăileşti fusese anunţată de directorul CNAIR încă de acum două săptămâni.

Trei ani fără lucrări

Contractul pentru construcţia variantei ocolitoare a localităţii Mihăileşti, în valoare de aproximativ 31 de milioane de lei, fără TVA, a fost semnat în aprilie 2016 între CNAIR S.A şi Asocierea Copisa Constructora Pirenaica S.A.- Copisa Construcţii SRL.

Conform contractului, centura oraşului Mihăileşti trebuia să fie gata acum doi ani. Reprezentanţii Ministerului Transporturilor şi cei ai CNAIR susţin că i-au mai cerut şi cu alte ocazii  Antreprenorului să prezinte un raport de recuperare a întârzierilor.

Compania de autostrăzi a informat, însă, joi, că reprezentanţii MT şi CNAIR au constatat că pe şantier stadiul fizic a ajuns la doar 30% iar utilajele şi muncitorii lipsesc.

După finalizarea procedurilor de reziliere, lucrările la VO Mihăileşti vor fi reluate de CNAIR în regie proprie.

Proiectul care are o lungime totală de 3,18 km de drum naţional configurat la 4 benzi, include construcţia a  două intersecţii tip giratoriu, care ar urma să asigure legături cu DN6 şi DJ 412A.

Construcţia acestui proiect, cofinanţat din POIM 2014-2020, a început în luna iulie 2016.

Mai multe pentru tine:
Ziua în care Biserica a deschis porțile doar pentru personalități. De ce oamenii de rând n-au avut acces în interior la slujba de sfințire a picturii Catedralei Neamului VIDEO
Cea mai puternică rugăciune! Spune-o zilnic şi scapi de orice rău
„Repertoriul movilelor de pământ din județul Timiș” - o parte uitată a istoriei Banatului
Mirabela Grădinaru, criticată de stiliști pentru că ar fi confundat Sfințirea Catedralei cu o… înmormântare: „Nu apari cu doliu pe cap! Nu ești la funeraliile Reginei Elisabeta!” Ce au spus despre Gigi Becali
Oamenii din Aninoasa trăiesc de aproape 3 ani în containere: „Au zis maxim 3 luni”
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Ciucu face bilanțul promisiunilor nerealizate de foștii primari ai Capitalei: „Rușinea e prea mare ca să promit cai verzi pe pereți”
Locul magic pe care puțini turiști au șansa să-l viziteze. Ce spun doi români care au ajuns aici: „De departe, locul nostru preferat”
Cu ce trebuie să dai pe perdele, ca să miroasă ca în camerele de lux ale hotelurilor de 7 stele. Trucul pe care nimeni nu ți-l spune
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Cine este regele care avea cel mai bizar fetiș în dormitor. Nu ”ierta” nicio parteneră