Câţi bani au mai cheltuit românii în magazinele online înainte de Paşte

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În perioada de dinainte de Paşte şi magazinele online au înregistrat creşteri importante ale vânzărilor. Aşadar, românii au cheltuit în magazinele online autohtone 15,9 milioane euro între 15 martie şi 14 aprilie, potrivit datelor din sistemul PayU.

Comerţul electronic cu plata online a crescut cu 38%, înainte de Paşte faţă de acelaşi interval din 2010,iar cele mai căutate produse, în aceeaşi perioadă, au fost jucăriile, cadourile, confecţiile şi florile, produse care au înregistrat creşteri de 83%, 80%, 59% şi, respectiv, 39%.

Conform statisticilor Romcard, volumul comerţului electronic cu plata online a crescut în primul trimestru cu 42% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 51,9 milioane de euro, în timp ce platforma PayU a procesat tranzacţii de 43,2 milioane de euro.

"Piaţa cunoaşte un ritm de creştere accelerat în acest an, sub influenţa unui cumul de factori. Astfel, pe de o parte, mai multe campanii de promovare a plăţii online se află în desfăşurare de către Visa şi Mastercard, atrăgând un număr tot mai mare de cumpărători. Pe de altă parte, un impuls puternic îl dau jucătorii noi care intră în industrie, cel mai important fiind operatorul de telefonie mobilă Cosmote. Nu în ultimul rând, vorbim şi de o evoluţie naturală a pieţei, pe măsură ce nivelul de încredere a cumpărătorilor creşte", a declarat, într-un comunicat al PayU, Marin Mitroi, director general Romcard.

Tot în primul trimestru a fost observată o creştere a interesului pentru vânzările online din partea companiilor mari, după un an 2011 în care numărul nou-veniţilor în acest domeniu a stagnat.

"Nu există business fără o componentă de comerţ online. Nici pentru o companie mică, nici pentru una mare", a adăugat Herghelegiu.

PayU România este furnizor de soluţii eCommerce integrate, parte a PayU Group deţinut de Naspers Ltd, un grup media multinaţional, cu operaţiuni în domeniile media, Internet şi eCommerce.

Compania desfăşoară operaţiuni de integrare plaţi online pentru 18.000 de companii în Europa Centrala şi de Est, oferind plăţi online către 150 milioane de utilizatori de Internet. În Romania, PayU a procesat în 2011 peste 2 milioane de tranzacţii în valoare de 138,8 milioane de euro şi o cota de 88% din volumul total al Romcard. Romcard este un procesator local de tranzacţii cu carduri.


Mai multe pentru tine:
Nu i-a citit niciodată fiicei „Cenușăreasa”, iar acum a interzis complet internetul în casă!
Premierul Ilie Bolojan, vizită la un producător român din industria alimentară. „Ei sunt coloana vertebrală a economiei româneşti!”
Artistul internațional care nu și-a mai văzut de trei ani copilul diagnosticat cu autism, născut din relația cu o româncă. Dezvăluiri uluitoare despre ultima lor întâlnire! „Copilul striga la ușă disperat: Tati, tati!”
Radu Mazăre, viață de lux în Madagascar. Cum arată resortul fostului primar al Constanței. Bungalow-uri generoase, cu vedere spre Oceanul Indian
Câți ani de închisoare riscă Artanu, pentru agresiune sexuală?! Îndemnul avocatei Dalina Terzi pentru victimă: „Fetelor le e rușine, cedează psihic”
Legenda Grasei de Cotnari: Vița nobilă a Moldovei, un dar de la Matia Corvinul
Mama măsura XS, fiicele cu siluete... lumești. Regina Letizia, superbă, dar îngrijorător de slabă la Premiile Prințesa de Asturia
Horoscop luni, 27 octombrie. Leii au de învățat o lecție importantă, Balanțele iau o decizie radicală
Mesajele Vasilicăi Enache, avocata decedată în explozia din Rahova, analizate de criminalist: „În acel bloc era o bombă cu ceas”
Ce tranzacții suspecte a descoperit Libra Bank în conturile AUR. Ce plăți s-au făcut către patronul Realitatea PLUS, unde Simion și Georgescu sunt lăudați excesiv
Radu Burnete, consilierul lui Nicușor Dan, despre Catedrala Națională: „Nu ea e motivul pentru care nu avem spitale sau autostrăzi”