Arval Arcelor Mittal îşi creşte cota de piaţă-Ştiri pe scurt
0Extinderea gamei de produse, exporturile către Bulgaria şi scăderea preţurilor au dus la creşterea cotei de piaţă până la 9% a firmei producătoare de panouri tip sandwich.
Arval a vândut 300.000 de metri pătraţi de panouri sandwich în primele nouă luni ale anului, după ce, pe parcursul lui 2008, volumul a fost de 325.000 de metri pătraţi.
„Anul acesta ne-am focusat pe adaptarea ofertei noastre la nevoile actuale ale pieţei din România, dar şi la cerintele pieţelor din regiune. Astfel, 30% din volumul total al producţiei Arval a mers către piaţa din Bulgaria”, declară Dan Vlăiculescu, directorul de vânzări al Arval. Creşterea cotei de piaţă în România şi a exportului către Bulgaria sunt bazate şi pe extinderea gamei produse.
„Ar fi fost imposibil să ne creştem cota de piaţă din importuri, activitate la care am renunţat încă de la începutul lui 2009”, afirmă Vlăiculescu. Arval produce panouri pe segmentul entry level price şi panouri specializate pentru faţade şi compartimentări. Odată cu demararea producţiei in România, preţul panourilor a înregistrat un minus de aproximativ 10%, costuri datorate anterior transportului, dincolo de fluctuaţiile la nivelul costului materiilor prime.
Cifrele săptămânii
4% din locuinţele din România sunt declarate ca fiind închiriate, însă procentul real al unităţilor locative care deţin chiriaşi
este 15-20%.
160 de milioane de euro este valoarea pieţei româneşti de Property & Facility Management.
65% dintre dezvoltatori şi agenţii au redus preţurile de achiziţie ale imobilelor în ultimele şase luni ale anului.
65 de milioane de euro este suma pe care Ilie Carabulea vrea să o investească într-un cartier cu 1.300 de apartamente la Sibiu.