"Adevărul" şi "Click!", cele mai mari creşteri de audienţă potrivit SNA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
"Adevărul" şi "Click!", cele mai mari creşteri de audienţă potrivit SNA

Ultimul val al Studiului Naţional de Audienţă (SNA), realizat pentru perioada 14 aprilie 2008 - 12 aprilie 2009, arată creşteri ale audienţelor pentru cele mai multe publicaţii, comparativ cu valul anterior. "Adevărul" a avut cea mai mare creştere de audienţă în ceea ce priveşte ziarele quality, în timp ce "Click!" a crescut cel mai mult la capitolul tabloide. 

Audienţa înregistrate de "Adevărul" la categoria publicaţii quality a crescut, în valul 14 aprilie 2008 - 12 aprilie 2009, cu 13,2% faţă de măsurătorile SNA din perioada ianuarie 2008 - ianuarie 2009. Pe locul secund se plasează "Curierul Naţional", cu o creştere a audienţei de 4,6%, în timp ce "Ziarul Financiar" este pe locul al treilea, cu o creştere de 4%. Singurele scăderi de audienţă înregistrate printre publicaţiile quality sunt cele ale ziarelor "Jurnalul Naţional" (-2,9%) şi "Ziua" (-1,8%).  

La categoria publicaţiilor tabloide, "Click!" a avut cea mai mare creştere a numărului de cititori, cu 16,5%. Astfel, publicaţia a ajuns de la  685.000 de cititori, câţi avea perioada ianuarie 2008 - ianuarie 2009, la o audienţă de 798.000, în ultimul val. "Cancan" a avut o creştere de 14,2%, iar "Libertatea" - 2,6%.

Audienţele ziarelor de calitate

Audienţa ziarelor tabloide