2015, cel mai bun an pentru Flanco: profit de patru ori mai mare decât în 2014 şi vânzări record

0
Publicat:
Ultima actualizare:
CEO Flanco, Dragoş Sîrbu, a punctat că printre lucrurile neplăcute din 2015 se regăsesc fluctuaţiile de personal şi orientarea pieţei exclusiv pe campanii promoţionale, de tipul black friday

Compania Flanco, specializată în vânzarea aparatelor electro-IT, a înregistrat, anul trecut, cele mai bune rezultate financiare din istoria sa, potrivit directorului general, Dragoş Sîrbu.

Retailer-ul a avut un profit net de opt milioane de lei, de 3,8 ori mai mare decât cel din 2014, o cifră de afaceri record, de 777 de milioane de lei, iar veniturile au fost cu 17% mai mari decât cele din 2014, potrivit Mediafax.

„Suntem la cel mai bun an al nostru din istorie”, a afirmat CEO-ul Flanco, care a menţionat că veniturile online generate de site-ul flanco.ro au crescut cu 60%, iar, în 2016, vor ajunge la 20%.

În semestrul doi al anului trecut, Flanco a vândut 10.000 de produse din brandul „Vision”, brandul propriu, adică aparate de aer condiţionat, electrocasnice de bucătărie, televizoare, telefoane. „Nu suntem complet mulţumiţi de cum au mers aceste vânzări”, a declarat Sîrbu.

„Am încheiat anul cu 1.357 de angajaţi şi 100 de magazine. Televizoarele vor veni în aprilie, deşi trebuiau să vină la finele anului trecut. Acum avem 104 magazine, iar în două zile vom avea 106. Suprafaţa comercială este de peste 58.000 de metri pătraţi. Cel mai bine au mers consolele şi electrocasnicele mici”, a spus directorul Flanco, potrivit Mediafax.

De asemenea, Sîrbu a punctat că printre lucrurile neplăcute din 2015 se regăsesc fluctuaţiile de personal şi orientarea pieţei exclusiv pe campanii promoţionale.

„Suntem într-un cerc vicios de fluctuaţie de personal. Turnover-ul este undeva la 50%, iar asta înseamnă că la şase luni un om pleacă. La capitolul lucrurilor care nu ne-au plăcut se mai află orientarea pieţei noastre exclusiv pe preţ, de genul black friday tot anul. Lipsa de creativitate e maximă, iar retailerii caută să fie siguri că îşi vor îndeplini ţintele de vânzări”, a subliniat directorul general al Flanco.

Anul trecut, Flanco a investit 10,6 milioane de lei în dezvoltarea companiei şi au fost vizate site-ul şi deschiderea a 12 magazine noi. „Vrem ca prin acest brand, clienţii să nu mai plătească brandul, dar să beneficieze de aceeaşi calitate excepţională”, a completat Sîrbu.

Pentru 2016, compania vizează o creştere a vânzărilor cu 20%, peste tendinţa estimată a pieţei, de 12-14%. De asemenea, grupul intenţionează să deschidă 30 de magazine noi.

Mai multe pentru tine:
Lenjerii de Crăciun care aduc magia sărbătorilor în dormitor – Stoc limitat! Alege cadouri cozy și festive pentru întreaga familie
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
Creștere importantă a pensiilor pentru o categorie de români. Cine va primi cu 275 de lei mai mult lunar din 2026
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru bărbați care aduc zâmbete: cele mai haioase pijamale și pulovere, sub 100 de lei, care fac sărbătorile memorabile
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cât de des ar trebui să faci sex, de fapt. Ce „omoară” intimitatea în dormitor
Archie și Lilibet, alături de părinții lor într-o imagine inedită de familie! Prințul Harry și Meghan Markle dau o veste mare
Revoltă de zile mari după finala Vocea României 2025, câștigată de Alessia Pop. Publicul și-a exprimat nemulțumirea față de desfășurarea emisiunii și postul PRO TV
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța