Steve Jobs a avut dreptate (din nou). Aplicaţiile domină lumea mobilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Steve Jobs a avut o viziune - telefoanele mobile urmează să înlocuiască calculatoarele, iar motorul lor vor fi aplicaţiile. Nu vom mai naviga doar internetul, nu vom avea un fel de “baby internet”. Vom avea aplicaţii în magazine virtuale. Şapte ani mai târziu, aceasta a fost viziunea câştigătoare. Pe telefoanele mobile, nu folosim internetul, ci aplicaţiile.

Potrivit unui studiu realizat de compania de analiză de piaţă Flurry în Statele Unite, timpul petrecut pe browserul telefonului a ajuns la 14% din totalul folosirii terminalului. 

Potrivit acestora, timpul mediu petrecut de un utilizator de telefon mobil pe device-ul său este de două ore şi 42 de minute, iar aplicaţiile sunt folosite două ore şi 19 minute pe zi. 

Faţă de 2013, cifra s-a mărit. În 2013, 80% din timp era petrecut pe aplicaţii.

image

Ce facem cu adevărat pe telefonul mobil? Potrivit studiului, cea mai des întâlnită acţiune este cea de accesare a jocurilor - 32% din timp. Pe Facebook petrecem 17%, iar pe aplicaţiile de mesagerie 9,5%. YouTube ocupă 4%, iar alte aplicaţii de productivitate tot atât de mult timp. 14% din timp îl petrecem în browser. 7% pe Safari, 5% pe Chrome sau Android.

image

Facebook câştigă

Flurry identifică şi forţa pe care o are Facebook. În graficul de mai sus, în dreptul Facebook este trecut şi Instagram. Dar anul viitor, acolo unde scrie mesagerie socială (iar timpul petrecut în aceste aplicaţii va creşte) va fi tot Facebook, cu ajutorul WhatsApp.

De asemenea, în categoria entertainment, YouTube domină. 50% din această categorie e dominată de site-ul Google. 25% din timpul petrecut pe telefoane şi tablete e pe aplicaţiile Facebook sau Google.

Câtă forţă au aplicaţiile în domeniul publicităţii? Dacă graficul gri e aproape de cel albastru sau albastrul depăşeşte, atunci publicitatea înfloreşte.


 

image
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite