Video O reclamă care îţi arată ce contează cu adevărat când ieşi cu prietenii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cu siguranţă te-ai găsit cel puţin odată prin oraş, la o ieşire cu prietenii, şi cumva chelnerul a uitat ceva şi comanda nu poate fi pe deplin respectată. Din fericire, improvizaţia încă e posibilă, iar cel mai bine se vede într-o reclamă publicată pe

Skol şi-a schimbat abordarea faţă de oamenii care îi apreciază produsul şi lansează un nou slogan:  „Ori bem bere, ori bem bere". Compania URBB sustine că noua campanie aduce în prim plan calitatea berii, dar mai ales momentele în care astfel de ieşiri în oraş aduc oamenii aproape.

Desigur, poţi înţelege acest mesaj şi că o bere bună se savurează aşa cum vrei, fără să-ţi faci griji despre tot felul de detalii. Dacă berea nu se poate desface repede, trebuie găsită o soluţie, dacă nu există pahar, se bea din sticlă. Noul spot comercial pentru Skol este disponibil pe Facebook sau mai jos într-o variantă de calitate mai scăzută. 

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite