Milioane de europeni cumpără online haine de la compania Fashion Days din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România a devenit punctul zero al modei pentru mulţi oameni din regiunea Europa Centrală şi de Est. În urmă cu cinci ani debuta pe piaţă Fashion Days, iar la această aniversare anunţă că este un mare jucător pe piaţa de eCommerce din România şi Europa.

Fashion Days împlineşte cinci ani de existenţă şi anunţă progresele înregistrate în acest timp. Printre acestea se numără lansarea de aplicaţii pentru iPhone şi iPad, unde sunt cei mai mulţi utilizatori mobili, iar prin depozitele din România circulă 500.000 de produse de la circa 1.000 de branduri. Compania susţine că în Europa Centrală şi de Est are peste şase milioane de utilizatori. Veniturile brute ale companiei au crescut, în medie, de 2,5 ori pe an în ultimii trei ani, iar timpul mediu de livrare al comenzilor a scăzut de la 30 de zile în 2010 la 5 zile în septembrie 2014.

În cei cinci ani de existenţă, Fashion Days a evoluat de la un club de shopping pe bază de invitaţie care oferea campanii limitate în timp şi cantitate la o destinaţie de shopping deschisă publicului larg, dovadă şi existenţa aplicaţiilor pentru iOS. Mai mult, şi-a propus ca până la sfârşitul anului să lanseze şi aplicaţia pentru sistemul de operare Android. La nivel de grup, procentul de comenzi realizate de pe terminale mobile a crescut în ultimii ani de la 5% în 2012 la 31% în 2014, fiind peste media de creştere a pieţei de comerţ electronic.

Toate comenzile realizate în Polonia, Cehia, Bulgaria sau alte ţări din regiune pornesc din România. Fashion Days are trei depozite aici, la marginea Bucureştiului, două fiind folosite pentru a tria produsele de la furnizori şi unul pentru a stoca produsele pentru livrări rapide. Toate acestea au o capacitate maximă de aproape 655.000 de produse. Magazinul a pornit de la 20.000 de produse, iar în prezent are, în Europa, 550 de angajaţi dintre care 400 sunt în România.

image

Mai mult, pentru a livra în Europa într-un timp bun, compania a încheiat un parteneriat cu firma de curierat DPD. Software-ul folosit pentru gestiunea produselor în depozit este conectat la DPD, astfel că poţi monitoriza oricând unde ţi-a ajuns produsul. În final, de Black Friday Fashion Days susţine că oferta va fi de trei ori mai mare faţă de anul trecut, fără a preciza cifre. România şi Bulgaria vor fi cele mai populare pentru Black Friday, aici fiind mai cunoscută sărbătoarea. Iar traficul pe site va fi de 10 ori mai mare decât într-o zi obişnuită.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite