ENTR, noua ofertă digitală multilingvistică adresată tinerilor europeni, este acum disponibilă pe Facebook, Instagram şi YouTube
0ENTR, noua ofertă digitală în şase limbi (franceză, germană, engleză, poloneză, portugheză şi română), dezvoltată de France Médias Monde şi Deutsche Welle în parteneriat cu zece canale media din Europa, este acum disponibilă pe Facebook, Instagram şi YouTube.
Echipa ENTR de la RFI Romania lucrează in strânsă colaborare cu G4 Media şi DW Romana, dar şi cu echipele celorlalţi parteneri.
Prin intermediul materialelor video proprii, transpuse sau adaptate în diferitele limbi (Mă implic, Antreprenoriat, Generaţia Covid, Declic, etc.), subiectele ENTR scot în evidenţă parcursuri şi iniţiative care pot fi sursă de inspiraţie pentru tineri din întreaga Europă, încurajându-i să reacţioneze şi să interacţioneze pe marginea subiectelor intergeneraţionale majore care-i unesc: climă, solidaritate, libertăţi, cultură, tehnologii, ocupaţii, etc.
ENTR, noua ofertă digitală în şase limbi (franceză, germană, engleză, poloneză, portugheză şi română), dezvoltată de France Médias Monde şi Deutsche Welle în parteneriat cu zece canale media din Europa, este acum disponibilă pe Facebook, Instagram şi YouTube.