Dieta pentru abdomen plat

Dieta pentru
abdomen plat

Carnea conţine proteine care ne ajută să ne simţim sătui mai mult timp

Pe lângă exerciţiile fizice care antrenează muşchii precum clasicele abdomene, bicicleta, rotaţiile de trunchi şi multe altele, practicate cu insistenţă şi cu program, alimentele consumate vin să dea o mână de ajutor – sau nu – atingerii acestui obiectiv.

Ştiri pe aceeaşi temă

Da, ne dorim „pacheţele“, mai ales că sărbătorile au trecut şi cei mai mulţi ne-am ales cu câţiva centimetri în plus la talie. Un abdomen plat nu doar că arată bine, dar îmbunătăţeşte şi mobilitatea corporală, plus că taie din riscurile de boli cardiovasculare şi diabet.

Pentru a reduce cât mai mult din grăsimea adunată în jurul taliei şi a construi o musculatură de invidiat este cu siguranţă nevoie să tăiem din numărul de calorii, pe lângă faptul că trebuie să urmăm un program intensiv de exerciţii fizice.

Vestea bună este că o dietă potrivită acestui scop nu înseamnă însă renunţarea la porţiile de carne, fie că este vorba despre cea de porc, de vită sau de miel. Potrivit site-ului de ştiri medicale webmd.com, aceste tipuri de carne sunt pline de proteine care ajută să ne simţim sătui mai mult timp. Peştele, fasolea şi nucile sunt, de asemenea, surse bune de proteine care ne pot ajuta să ne atingem ţelul. O porţie sănătoasă este în funcţie de scopul pe care îl avem în vedere.

 Cerealele integrale - pâinea integrală şi orezul brun - trebuie să le înlocuiască pe cele rafinate. Fibrele din cereale ne ajută să avem un corp sănătos.

Studiile recente au arătat că persoanele care consumă iaurt degresat reuşesc să „topească“ de două ori mai multă grăsime de pe burtă, comparativ cu acelea care nu au acest obicei. Dacă iaurtul pe care îl consumaţi de obicei nu este prea apetinsant, încercaţi-l pe cel grecesc, mai gustos şi cu mai multe proteine.

Grăsimile bune din meniu ne ajută să pierdem  din centrimetri şi să avem musculatura pe care ne-o dorim. Trebuie doar să fim siguri că avem sursele care ne trebuie, respectiv avocado, nuci, ulei de măsline şi peşte gras precum somonul.

Fructele şi vegetalele potolesc foamea şi sunt o alternativă care ne fereşte de caloriile în plus. Fitochimicalele pe care le conţin sunt bune pentru inimă şi ajută la prevenţia anumitor tipuri de cancere.

 

 

citeste totul despre: