FRF a rebranduit Cupa României. Doi noi parteneri pentru această competiţie
0Într-o conferinţă de presă organizată înaintea finalei Cupei României 2015/2016, Federaţia Română de Fotbal a anunţat numele noilor parteneri ai Cupei României, companiile UPC România şi Kaufland.
Evenimentul de lansare a noului brand Cupa României a coincis cu oficializarea noilor parteneriate, în continuarea strategiei de succes a Federaţiei Române de Fotbal. Anunţul a fost făcut de preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, Răzvan Burleanu:
“Suntem foarte bucuroşi să primim alături de noi tot mai mulţi parteneri de referinţă din mediul de business. Astăzi, relansăm Cupa României, competiţia comunităţilor care fundamentează reputaţia fotbalului ca fenomen social. Şi suntem onoraţi ca UPC România şi Kaufland, care împărtăşesc principiile şi valorile Federaţiei Române de Fotbal, să susţină atât această competiţie specială, cât şi schimbările majore care se produc în fotbalul românesc”.
„Noua viziune a Cupei României se aliniază promisiunii făcute clienţilor noştri: divertisment de calitate, crearea de experienţe memorabile, inovarea permanentă şi susţinerea comunităţilor locale. Prin investiţiile în extinderea ariei de acoperire, vrem să fim prezenţi cu serviciile noastre în cât mai multe zone din ţară, iar Cupa României, singura competiţie ce reuneşte toate echipele indiferent de divizia în care activează, aduce experienţa fotbalului şi în localităţile mici şi mijlocii în care noi ne extindem constant. În plus, momentele frumoase petrecute în familie şi alături de prieteni, la un meci de fotbal, în care fiecare dintre noi se transformă într-un adevărat suporter pentru echipele implicate, ne oferă ocazia să susţinem, încă o dată, performanţa, fair-play-ul şi pasiunea pentru sport”, declară Bogdan Bucurei, Director Marketing UPC.
“Pentru Kaufland este esenţial să îndeplinim rolul de partener de încredere în societate. În acest an, strategia companiei de implicare la nivelul comunităţilor în care activăm are o importantă componentă de încurajare a activităţilor fizice, a sportului şi de promovare a unui stil de viaţă sănătos. În 2016, am sprijinit financiar cinci competiţii de alergare naţionale şi internaţionale. Parteneriatul cu Federaţia Română de Fotbal ne onorează şi odată cu acesta reafirmăm angajamentul nostru permanent de a susţine valorile şi specificul României”, a declarat Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland.
UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localităţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.243.300 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare viteză, Fiber Power 200 Mbps. Serviciile UPC au devenit în 2014 disponibile şi în afara casei, prin lansarile UPC Wi-Free şi Horizon Go. UPC România este afiliată la Liberty Global, plc.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.200 de magazine în 7 ţări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secţiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader's Digest. Strategia noastră are ca scop oferirea adevăratei experinţă a cumpărăturilor, cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pe lângă educaţie şi sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecţiei mediului înconjurător şi pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viaţă sănătos prin intermediul activităţilor sportive şi adoptarea unei nutriţii echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.Body