Aproape 87.000 de apeluri preluate în ultimele 24 de ore de la românii care au avut probleme cu programarea la vaccinare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În ultimele 3 luni de zile au fost preluate 1.776.800 de apeluri    Foto: Arhivă
În ultimele 3 luni de zile au fost preluate 1.776.800 de apeluri    Foto: Arhivă

Aproape 86.747 de apeluri au fost preluate în ultimele 24 de ore de reprezentanţii structurilor Call Center MApN, care sprijină persoanele care întâmpină dificultăţi cu programarea la vaccinare, a informat, marţi, Comitetul Naţional de Coordonare a Activităţilor privind Vaccinarea (CNCAV).

Totodată, potrivit CNCAV, 44.760 de apeluri/zi este media din ultimele 7 de zile, iar 19.600 de apeluri/zi este media zilnică de la operaţionalizarea centrelor.

De altfel, în ultimele 3 luni de zile au fost preluate 1.776.800 de apeluri.

Totodată, 1.379 de militari în 51 de structuri Call Center cu 625 linii telefonice asigură suportul persoanelor pentru programarea la vaccinare şi sprijinul direcţiilor de sănătate publică judeţene. 

Iar 4.311 de persoane care reprezintă personal militar şi civil din MApN, este implicat în campania de vaccinare.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite