Campania de rebranding a Grupului Ţiriac a fost premiată la REBRAND 100 Global Awards 2013

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ion Ţiriac
Ion Ţiriac

Campania de rebranding Ţiriac Holdings, realizată împreună cu agenţia Brand Tailors, a fost declarată câştigătoare a competiţiei REBRAND 100 Global Awards 2013, categoria Merit, pentru noua identitate de brand implementată în toate companiile şi pe toate liniile de business ale grupului – Ţiriac Auto, Ţiriac Imobiliare, Ţiriac Leasing, Premium Leasing, Ţiriac Brokers şi Ţiriac Air.

“Pe lângă transformarea de imagine, procesul de rebranding a oferit şi o nouă perspectivă de business, influenţând companiile din grup din punct de vedere organizaţional, operaţional şi strategic. Recunoaşterea din partea juriului celei mai prestigioase competiţii internaţionale de profil, care evaluează eficienţa proiectelor de rebranding, validează la nivel global calitatea şi rezultatele campaniei noastre. Iar acest lucru nu poate decât să ne bucure şi să ne onoreze”, declară Ion Alexandru Ţiriac.

Competiţia reuneşte anual un număr impresionant de proiecte înscrise din întreaga lume, însă, doar 100 dintre acestea ajung în etapa finală. Campania de rebranding a Grupului Tiriac a fost premiată alături de nume recunoscute precum Hewlett-Packard, Hennessy, Delta Airlines şi New York Stock Exchange.  

Ţiriac Holdings reuneşte, în prezent, peste 40 de companii private autohtone, activând în următoarele sectoare principale: auto, imobiliare, servicii financiare, leasing şi transport aerian. Pe lânga acestea, Grupul Ţiriac desfăşoară activităţi în câteva domenii conexe - servicii de pază şi protecţie, property management, servicii de media etc.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite