Cele mai utile poziţii de stretching: sfaturile unui specialist în fitness

Cele mai utile poziţii de stretching: sfaturile unui specialist în fitness

FOTO StyleCraze

Stretchingul este important nu numai pentru cei care fac sport, ci şi pentru cei sedentari. Conform site-ului Bright Side, un instructor spaniol de fitness arată cum funcţionează stretchingul şi ce muşchi sunt utilizaţi la fiecare mişcare.

Exerciţiile, spune instructorul, vă vor ajuta să vă menţineţi corpul în formă şi să arătaţi mai tineri.
 
Notă importantă: nu uitaţi să respiraţi în mod normal şi asiguraţi-vă că nu simţiţi dureri la nicio mişcare. Menţineţi fiecare poziţie timp de 10 până la 30 de secunde.
 
Înainte de orice antrenament, încălzirea ar trebui să dureze minimum 5-7 minute, necesară pentru a îmbunătăţi gradul de flexibilitate al corpului, pentru coordonarea, pentru elasticitatea muşchilor, pentru a creşte ritmul cardiac şi circulaţia sângelui şi pentru a preveni accidentele în sport. 

1. Extensie lungă înainte

 
 

2. Aşezaţi îndoiţi înainte

 
 

3. Poziţia porumbelului

 
 

4. Poziţia fluturelui

 
 

5. Înclinarea unui picior înainte

 
 
Orice instructor calificat vă supune unei încălziri temeinice înainte de antrenamentul în sine, ce cuprinde cel puţin 10 minute de stretching. Vei fi surprins să afli că stretchingul poate face diferenţa dintre a avea sau nu rezultate în sala de fitness. 
 
 
citeste totul despre: