Învăţătoarea care vinde maşini Ferrari. „Întâmplarea a făcut să nimeresc într-o lume a bărbaţilor. Maşinile puternice sunt o a doua natură pentru mine”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andreea Mihai, sales executive la Forza Rossa România: “Apetitul românilor este în primul rând pentru tot ceea ce este frumos. Că vorbim de maşini, de case, de femei sau de haine"
Andreea Mihai, sales executive la Forza Rossa România: “Apetitul românilor este în primul rând pentru tot ceea ce este frumos. Că vorbim de maşini, de case, de femei sau de haine"

În timpul liceului se vedea un cadru didactic apreciat însă, a ajuns să vândă bolizii celor mai mari dealeri auto ai momentului. La doar 28 de ani, Andreea Mihai are în responsabilitate vânzările Forza Rossa din România, care distribuie una dintre cele mai puternice maşini din lume, Ferrari, în Balcani.

Este tânără, talentată şi atrăgătoare. Andreea Mihai nu este căsătorită şi are doar 28 de ani. A vândut până acum maşini puternice pentru Kia Motors, Opel&Chevrolet, Porsche România, care deţine mărcile Audi, Seat, Skoda, Volkswagen şi pentru Volvo. Face asta de 10 ani şi a intrat în lumea bărbaţilor imediat ce a terminat Liceul Pedagogic din Târgovişte.

„Contactul meu cu lumea auto a început în urmă cu 10 ani, când încă eram studentă la Facultatea de Drept din Târgovişte. Cu fiecare companie aleasă, am acumulat un bagaj de cunoştiinţe care m-a ajutat să mă formez ca profesionist. Nu a fost simplu, dar cu siguranţă a meritat. În anul 2011 am hotărât să mă mut în Bucureşti, iar ofertă a venit din partea Volvo. A fost una dintre cele mai motivante perioade. Mediul de vânzări mult mai agresiv, o piaţă în plină recesiune economică şi o concurenţă acerbă nu au putut decât să mă ambiţioneze şi să mă transforme într-o luptătoare. Şi cum nimic nu este întâmplător, după 2 ani în care am lucrat la Volvo, am primit în acelaşi timp (doar la o zi distanţă) propunerea de a merge la interviu atât la Ferrari, cât şi la Mercedes. Alegerea nu a fost grea, deoarece Ferrari era un vis ascuns în adâncul sufletului meu care devenea acum tangibil”, spune Andreea. 

ferrari andreea

Ferrari - superlativul când vine vorba de industria auto 

Cred în puterea gândului şi cred cu tărie în visele pe care le am. Ferrari - superlativul când vine vorba de industria auto - întotdeauna a fost visul meu suprem atunci când îmi imaginam cum ar fi să lucrez pentru cel mai puternic brand din lume. Probabil că legea atracţiei a funcţionat deoarece atunci când nici nu mă aşteptăm, am fost contactată de un reprezentant al Forza Rossa pentru un interviu. Ceea ce m-a ajutat să mă integrez în universul Căluţului Cabrat sunt pasiunea mea pentru maşini şi entuziasmul”, crede sale executive-ul de la Ferrari.

A condus „furia roşie” pe străzile din Maranello 

ferrari andreea

Ca Sales Executive în cadrul companiei Forza Ross,a provocările sunt la tot pasul. Excelenţa atat în servicii cât şi produsele oferite, un domeniu mereu în evolutie, o piaţă în cădere liberă şi un climat economico-politic neprietenos, a transformat atingerea targetelor în adevărate provocări pentru Andreea.  
 

Din poziţia pe care o ocupă a ajuns să cunoască pesoane care mai de care mai interesante, dar cu portofelele pline şi pasionate de lumea motoarelor.

Am vizitat oraşe noi, dar cel mai important a fost locul unde s-a născut visul lui Enzo Ferrari - Scuderia Ferrari - fabrica din Maranello. Maşinile puternice sunt o a două natură pentru mine. Am o pasiune enormă pentru maşini, fiind şi o necesitate în acelaşi timp. Îmi place să conduc maşini în general, dar mai ales cele puternice, în special Ferrari. Este extrem de plăcut să conduci o asemenea maşină. 

ferrari andreea

„Am avut de mai multe ori ocazia să conduc modelele Ferrari, unerori pentru câteva minute în cursele demostrative, alteori într-o incursiune de o zi în care nu aş mai fi coborant din maşină nici după 8 ore de condus, alteori chiar în sufletul Ferrari, pe străzile din Maranello. Toate aceste experienţe au fost incredibil de minunate. Nu poţi descrie în cuvinte senzaţii ce sunt dincolo de orice aşteptări, dar pot spune că de fiecare data a existat o simbioză, o scânteie ce se aprinde şi mocneşte neîncetat până la următoarea experienţă”.

Vinde bolizi de 150.000 de euro

Andreea vinde masini Ferrari în România, Bulgaria, Republica Moldova şi Muntenegru. Clienţii sunt de diferite naţionalităţi, iar preferinţele diferă, de asemenea. Versatilul model Ferrari CaliforniaT porneşte de la aproximativ 150.000 euro net, într-o configuraţie medie, iar preţurile diferă în functie de model. Sunt modele de serie, precum noua gamă 488 GTB, fascinantul F12 şi versatilul FF, dar şi serii limitate şi “super car-uri” ce depăşesc limitele convenţionale de tehnologie.

ferrari andreea

Ţară săracă, dar cu bolizi de lux

Apetitul românilor este în primul rând pentru tot ceea ce este frumos. Că vorbim de maşini, de case, de femei sau de haine, şi aparte de dorinţa de a umple un gol pe care mulţi l-am avut ca reminiscenţă a unei copilării cu lipsuri mai mici sau mari, românul are în sânge apetitul pentru frumos”, mai spune sales executive-ul de la Forsa Rossa România.

În România, în 2013, conform statisticilor DRPCIV, erau înmatriculate 165 de modele Ferrari, cu 13 maşini mai multe decât în 2012. Cele mai populare modele sunt Ferrari F430 (24 maşini), Ferrari California (21 maşini), Ferrari 458  (21 maşini) şi Ferrari 612 (15 maşini).

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite