Cât va plăti Oradea pentru brandul turistic la oraşului. „Am decis să apelăm la o firmă de specialitate“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria Oradea a angajat o companie de branding pentru realizarea unei strategii care să promoveze oraşul ca destinaţie turistică şi să poată fi lansat în mai 2019.

Compania Brandient a fost contractată de Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR) proiectul pentru care municipalitatea va plăti 28.000 de euro începând pe 1 decembrie 2018 şi având ca termen de finalizare luna mai 2019. 

Proiectul va fi coordonat de Mihai Jurca, director excutiv al Asociaţiei APTOR, şi va beneficia de suportul echipe formate din reprezentanţi ai companiilor locale, ai educaţiei, culturii şi artelor, ai tinerilor şi studenţilor, ai cultelor – precum şi dintre lideri de opinie locali.

“Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte. Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nicio propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică, şi a trebuit să ne recunoaştem limitele. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public. De aceea am decis să apelăm la o firmă de specialitate", a explicat directorul APTOR, Mihai Jurcă. 

Proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu o rundă de consultare a reprezentanţilor grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte, etc.

Partea de creaţie va fi realizată de o echipă de consultanţi şi designeri ai firmei.

Brandient este una din cele mai importante firme independente de branding cu peste 50 de premii internaţionale de top şi inclusă în REBRAND Hall of Fame, având birouri în Bucureşti şi în Singapore. 

Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (APTOR sau Visit Oradea) este organizaţia de management al destinaţiei Oradea, un parteneriat public privat care are ca principal scop dezvoltarea politicilor locale de turism şi a agendei culturale locale. Înfiinţată în 2014 la iniţiativa Primăriei Oradea cu implicarea şi sprijinul Ramada Oradea, Double Tree by Hilton Oradea, Lotus Center, Group President Băile Felix,  Zona Metropolitană Oradea şi Agenţia de Dezvoltare Locală, organizaţia a reuşit să crească numărul de turişti de care vizitează oraşul de la 160.000, în 2014, la 220.000 de turişti în 2017.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite