A creat un brand care a rupt tiparele ţinutelor business: povestea cămăşilor Pineberry
0În 2010, Alina Rachieru renunţa la o carieră în domeniul bancar pentru a se dedica unui business născut din cererea mare de pe piaţă corporatista: nevoia de ţinute business ieşite din tipare.
A început să creeze cămăşi la fabrică familiei şi să le vândă colegelor din bancă. După şase ani, Pineberry are o capacitate de producţie de peste 6.000 de cămăşi anual şi vânzări de 300.000 de euro.
Cum a început să realizeze cămăşi corporate? Înainte de a crea Pineberry, Alina a lucrat timp de zece ani în domeniul bancar. Totul a început în perioada în care era în concediu de creştere a copilului şi, fiind o fire activă, a vrut să-şi ocupe timpul cu ceva. Ţinând cont de insight-urile pe care le dobândise în timpul petrecut la Citii Bank şi de nevoia de ţinute business casual a început să realizeze cămăşi la fabrica familiei. “Dupa naştere, s-au schimbat priorităţile şi mi-am dat seama că viaţa corporatistă nu se îmbină cu viaţa de familie pe care mi-o doream. Am zis să încerc să fac şi altceva”, spune Alina.
Cum a apărut Pineberry
A pornit cu două colecţii, pentru femei şi bărbaţi, cu câte douăzeci de piese, iar primii clienţi...citeşte continuarea pe wall-street.ro