Televiziunea Dolce Sport îşi schimbă numele şi va avea o nouă identitate vizuală: ce spune directorul general

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Televiziunea Dolce Sport îşi va schimba numele, directorul general al postului anunţând că după şapte ani de la intrarea pe piaţa din România este nevoie de „o transformare strategică“.

Dolce Sport, televiziune deţinută de compania Telekom România, va deveni Telekom Sport şi va avea o nouă identitate vizuală. 

În acest sens au fost demarate procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, după cum a anunţat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport, citat de News.ro

„În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piaţa TV din România cu dorinţa de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiţii sportive. Şi am reuşit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiţii sportive ale lumii şi un suport editorial cu ştiri şi producţii proprii bine documentate, susţinute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom“, declară Enăchescu.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite