Filmul „Singur Acasă“, din nou în topul audienţelor: câţi români s-au uitat la Pro TV, pentru a zecea oară în ultimii 11 ani
0Prima parte a filmului „Home Alone/ Singur Acasă“ a înregistrat, din nou, cifre de audienţe foarte bune pentru postul Pro TV, chiar şi la a zecea difuzare în ultimii 11 ani. Pentru acest an, producţia a avut un vârf maxim de audienţă de trei milioane de români din întreaga ţară.
De 11 ani în preferinţele românilor
La nivel naţional, aproape 2,6 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la comedia „Singur Acasă“, arată paginademedia.ro, care mai scrie că Pro TV a avut în acest segment o cotă de piaţă de 27%, ceea ce înseamnă că peste un sfert dintre românii care se uitau la televizor priveau la postul din Bulevardul Pache Protopopescu. Audienţa filmului a fost de două ori mai mare decât următorul post clasat, Antena 1, care a difuzat emisiunea „Te cunosc de undeva“ (1,1 milioane de telspectatori).
Vârful de audienţă la nivel naţional pentru „Singur Acasă“ a fost de 3.180.000 de telespectatori, la ora 21:28 (rating 17,2 şi 32,3% cotă de piaţă). Anul trecut, „Singur Acasă“, difuzat pe 7 decembrie, a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane din această categorie, aminteşte paginademedia.ro.
Cifre duble faţă de Antena 1
La oraşe, 1,2 milioane de telespectatori au preferat filmul de pe Pro TV. Vârful urban pentru „Singur Acasă“ a fost de 1,4 milioane de telespectatori, la ora 22:01 (rating 14,4 şi 29,4% cotă de piaţă). Pe acest target, producţia de pe Pro TV a avut cifre aproape duble în comparaţie cu locul următor, Antena 1 adunând 720.000 de telespectatori.
O treime din publicul comercial, cu ochii pe Pro TV
Pe segmentul comercial, Pro TV a avut cotă de piaţă de 34%, ceea ce înseamnă că o treime din publicul între 18 şi 49 de ani care avea televizoarele deschise se uita la „Singur Acasă“, notează aceeaşi sursă citată. Astfel, aproape 700.000 de telespectatori din acest target erau pe film în fiecare minut. Vârful comercial pentru „Singur Acasă“ a fost de 852.000 telespectatori, la ora 22:07 (rating 16,9 şi 40,7% cotă de piaţă). În comparaţie, Antena 1 a avut în medie 245.000 de telespectatori.
Pro TV difuzează „Singur Acasă“ pentru a zecea oară în ultimii 11 ani, de când există măsurători de audienţă. Producţia a fost difuzată şi înainte de anii 2000, chiar şi în 1995, în anul lansării postului. În fiecare an, în perioada sărbătorilor, „Singur Acasă“ a înregistrat audienţe de milioane de români.