Câţi telespectatori s-au uitat la prima ediţie „Bravo, România“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Răzvan Simion, Dani Oţil, Mirabela Duer şi Mihai Petre alcătuiesc juriul emisiunii „Bravo, România“ FOTO Antena 1
Răzvan Simion, Dani Oţil, Mirabela Duer şi Mihai Petre alcătuiesc juriul emisiunii „Bravo, România“ FOTO Antena 1

Emisiunea „Bravo, România“ a beneficiat de locurile doi şi trei în audienţe după prima ediţie difuzată, Antena 1 fiind sub Pro TV şi Kanal D.

„Bravo, România“, show-ul produs de Mona Segall la Antena 1, a debutat pe locurile doi şi trei în audienţe, arată paginademedia.ro. Astfel, la nivel naţional, noul show de la Antena 1 s-a apropiat de un milion de telespectatori, clasând Antena 1 pe locul al treilea în audienţe, după Kanal D (1,4 milioane de telespectatori) şi Pro TV (1,3 milioane de telespectatori).

La nivel urban, „Bravo, România“ s-a clasat tot pe locul trei, cu o medie de 614.000 de telespectatori. Lider la oraşe a fost Pro TV, care a avut o medie de 761.000 de personae, Kanal D venind pe locul secund cu 726.000 de telespectatori.

„Bravo, România“ a avut locul doi pe publicul comercial cu vârste între 18 şi 49 de ani cu o medie de 311.000 de persoane. Pro TV a fost pe primul loc cu 428.000 de telespectatori, iar Kanal D a fost pe locul trei cu 193.000 de telespectatori.

La „Bravo, România“,echipe din diverse domenii, care nu au nicio legătură cu scena, îşi unesc forţele pentru o cauză nobilă: în fiecare ediţie trei echipe - de la bucătari, la vatmani sau corporatişti - lasă deoparte meseria pe care o fac zi de zi şi urcă pe scenă, totul pentru a ajuta un coleg aflat în suferinţă, un prieten care are nevoie de ajutor sau o persoană cu a cărei poveste se identifică.

Aşa se face că sub bagheta maeştrilor de ceremonii Liviu Vârciu şi Diana Munteanu, angajaţii din diverse domenii vor pune în scenă musicaluri spectaculoase şi surprinzătoare, care vor fi jurizate ediţie de ediţie de Mirabela Dauer, Mihai Petre, Răzvan Simion şi Dani Oţil. Bucătari profesionişti, pizzari, taximetrişti, vatmani de la RATB, shaormari sau angajaţi de la o curăţătorie ecologică au simţit pe pielea lor cum e să străluceşti pe scenă: au dezbrăcat uniformele, au lăsat laptopurile şi au oprit motoarele pentru a-şi pune costume strălucitoare, machiaje sofisticate, peruci uluitoare şi pentru a le etala în coregrafii cu poveste.  

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite