Asistentul digital ANA folosit de UNIQA Asigurări te ajută să înregistrezi rapid şi online plata daunelor

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

În contextul distanţării sociale impuse de măsurile împotriva răspândirii Covid-19, beneficiarii produselor de asigurări generale pot folosi cu uşurinţă serviciile oferite de „robotul” ANA, asistentul digital creat de UNIQA Asigurări, ce permite notificarea daunelor pentru toate produsele de asigurări generale din portofoliul companiei.

ANA este un concept digital de notificare rapidă a daunelor. Cu ajutorul asistentului virtual, clienţii UNIQA pot transmite uşor detalii despre eveniment, fotografiile cu avariile şi documentele necesare în vederea deschiderii unui dosar de constatare. În plus, de acum, clienţii au posibilitatea de a notifica daunele pentru toate produsele de asigurări generale de la UNIQA.

ANA vine cu funcţionalităţi extinse

Astfel, în actuala formulă, pe lângă daunele CASCO şi pentru asigurările de locuinţă, asistentul digital ANA face posibilă notificarea daunelor şi pentru asigurările RCA, PAD, accidente, IMM/incendiu proprietate, răspundere civilă, sănătate, utilaje, călătorie, CAR, cargo şi CMR.

Asistentul digital poate fi accesat online, de pe orice dispozitiv - desktop, laptop, tabletă sau smartphone - direct din browser la adresa  https://daunerapide.uniqa.ro, în zona dedicată din website-ul UNIQA sau cu ajutorul unui link primit prin SMS ca urmare a interacţiunii cu Contact Center UNIQA.

Ulterior, documentele şi informaţiile transmise către asistentul digital ANA sunt preluate de către o echipă de specialişti, în vederea soluţionării dosarului de constatare. Pentru daunele aferente poliţelor de asigurare CASCO şi de locuinţă, ANA poate analiza însă instant datele şi poate propune inclusiv o ofertă de despăgubire, transformând procesul de daune într-un mod conversaţional, uzual şi facil. Acest lucru este posibil deoarece asistentul digital este capabil să extragă informaţii din contextul conversaţiei pentru a răspunde la întrebări, într-o manieră naturală şi uşor de înţeles.

Asistentul ANA, disponibil non-stop

Aşadar, ANA este o soluţie care oferă simplitate şi rapiditate, scurtând durata de raportare a unei daune la doar câteva minute. Un alt atu al asistentului digital este disponibilitatea permanentă - clientul poate comunica raportul de daune 24/7.

Construit cu ajutorul ultimelor tehnologii în domeniu, ANA are la bază principii de machine learning, ce permit o adaptare continuă la realităţile interacţiunii cu clienţii. 

Lansat acum aproape un an, asistentul digital ANA face parte dintr-un amplu proiect de digitalizare, care a presupus şi implementarea unei platforme integrate de management al daunelor, prin care specialiştii de daune pot administra dosarele rapid şi eficient.

Call – center

În plus, în această perioadă, UNIQA oferă clienţilor săi şi alte canale prin care să poată notifica daunele. Asiguraţii pot apela la Contact Center UNIQA sau online pe site-ul http://www.uniqa.ro, urmând a fi contactaţi telefonic de către reprezentanţii UNIQA pentru a transmite prin email sau prin intermediul ANA, documentele şi fotografiile necesare finalizării procesului de constatare. Contact Centerul UNIQA are program non-stop şi este disponibil pentru a prelua solicitările clienţilor, la numărul 0374 400 400.

În ceea ce priveşte activitatea de notificare a daunelor pentru asigurările de viaţă, solicitările pot fi trimise şi la adresa de e-mail daune-viata@uniqa.ro, urmând ca întreaga comunicare să se desfăşoare tot pe email, inclusiv cu persoanele asigurate, contractori sau beneficiari.

Procesul de emitere de poliţe este susţinut de o platformă online de vânzări, iar legătura cu agentul UNIQA rămâne una constantă, prin telefon şi email pentru transmiterea ofertelor. Poliţele sunt emise în format electronic şi transmise clienţilor prin email. În ceea ce priveşte plata primelor pentru poliţele de asigurare, clienţii au la dispoziţie mai multe canale digitale prin care pot rezolva acest lucru la distanţă, rapid şi eficient: plata online direct în cadrul paginii UNIQA la https://www.uniqa.ro/plata-polite-asigurare şi prin transfer bancar online, utilizând aplicaţiile de Internet Banking sau Mobile Banking.

Totodată, clienţii au la dispoziţie adresa info@uniqa.ro  pentru direcţionarea în format electronic/scanat a corespondenţei privind dosarele de daună, transmisă, în mod uzual, în format tipărit.

De altfel, la UNIQA, migrarea unei părţi importante a interacţiunii cu clienţii, în contextul măsurilor de distanţare socială, a avut loc pe un cadru deja existent, dezvoltat de companie în mod constant şi care acum este mai bine valorificat. Soluţiile digitale implementate anterior cu scopul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor se dovedesc acum extrem de utile.

Articol redactat în parteneriat cu UNIQA Asigurări

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite