Magazinul online doraly.ro deschide platforma şi pentru comercianţi externi. Producătorul român de biciclete Pegas, deja printre ei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
O comparaţie pe baza datelor venite de la magazinele care au vândut de Black Friday arată că vânzările online le-au depăşit pe cele din comerţul tradiţional FOTO

Platform de comerţ online doraly.ro a început să înregistreze în marketplace şi comercianţi, producători şi distribuitori care nu sunt chiriaşi ai parcului comercial Doraly Expo Market.

„Facem eforturi continue pentru a veni în sprijinul cât mai multor business-uri care îşi propun să crească pe platforme online şi pentru a completa gama tradiţională produse. Prin urmare, am deschis platforma de e-commerce şi pentru afacerile care nu desfăşoară activitate în spaţiile noastre, chiar dacă asta înseamnă, pentru noi, investiţii suplimentare în facilităţi şi în procesul logistic. Rezultatele încep însă să se vadă: tot mai multe brand-uri aderă la principiile noastre de e-commerce şi vin cu produsele lor pe doraly.ro”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Şi-au listat deja produsele pe doraly.ro brand-ul de biciclete Pegas, Inter-Line Company – distribuitor de electronice şi jucării, DANTE Cosmetics, Gimex Solutions cu produse IT&C şi comerciantul de produse de curăţenie şi igienă Sanito.

„Listarea bicicletelor Pegas pe marketplace-ul doraly.ro a fost o mişcare firească, în contextul în care avem un plan de dezvoltare care implică extinderea brand-ului pe mai multe canale de distribuţie relevante. Facem eforturi continue pentru a veni cât mai aproape de clienţii noştri şi pentru a facilita procesul de achiziţie, iar noua platformă a Doraly răspunde nevoilor noastre”, a declarat Andrei Botescu, administratorul companiei.

În plus, platforma dezvoltă şi serviciul de e-fulfillment, prin care comercianţii îşi pot depozita marfa în spaţiile Doraly, pentru a minimiza costurile de transport. Astfel, clientul final plăteşte un singur preţ de livrare, chiar daca comandă de la mai mulţi comercianţi.

Alexandru Rusu declară: „Producătorii, importatorii, comercianţii pot aduce marfa la noi, pot vinde în magazine în parcul comercial sau pot vinde online, fără să-i preocupe probleme legate de alte spaţii, hale de depozitare, lanţ logistic, customer care sau promovare. Trebuie doar să adere la conceptul scăderii preţurilor în funcţie de cantitatea livrată, să poată vinde şi en-gros şi la bucată şi să aibă capacitatea să-şi actualizeze stocurile în consecinţă”.

Lansată la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune deja 135 de comercianţi, care vând, pe rafturile virtuale, peste 40.000 de produse electrice şi de iluminat, articole pentru casă şi grădină, bricolaj, scule, unelte şi decoraţiuni. Gama de articole se extinde însă în fiecare zi, iar platforma va cuprinde, până la sfârşitul anului, peste 100.000 de produse.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite