INFOGRAFIC Traficul şi frecvenţa vizitelor la mall vor înregistra creşteri majore de Sărbători

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Hipermarketurile şi mallurile, deschise a doua zi de Crăciun

Peste 70% din vizitatorii unui mall intră intr-un centru comercial de cel puţin trei ori pe lună, iar în perioada Sărbătorilor de iarnă creşterea de trafic estimată este de cel puţin 30% la sută, arată cifre statistice analizate de CBRE.

Potrivit datelor companiei, frecvenţa vizitelor în această lună va înregistra de asemenea o creştere prognozată de 45% faţă de perioadele obişnuite din an.

Statisticile CBRE mai indică faptul că vârstă medie a celor care merg la mall cel puţin o dată pe lună este de aproximativ 33 de ani, peste 40% dintre aceştia au studii superioare, iar proporţia între femei şi bărbaţi este de 55%-45%. De asemenea, majoritatea covârşitoare a vizitatorilor unui centru comercial au cont pe Facebook (peste 90%) şi deţin un smartphone (peste 85%).

“Cele mai aglomerate intervale orare în mall-uri în perioada Sărbătorilor de iarnă sunt între orele 12-20.00 în weekend-uri şi între orele 16.00-20.00 în timpul săptămânii, iar în topul celor mai căutate produse sunt cele de îmbrăcăminte, jucării pentru copii, încălţăminte, electronice &IT şi produse de cosmetică şi accesorii”, spune Valeriu Toma, Deputy Head of Asset Services, CBRE.

Cifrele CBRE mai arată că vizitatorii centrelor comerciale apreciază cel mai mult, varietatea activităţilor de shopping, promoţiile şi ofertele speciale, dar şi participarea la evenimente în mall-uri. De asemenea, peste 55% din vizitatori apreciază şi diversitatea brandurilor pe care le găsesc în mall-uri.

CBRE administrează în România 320.000 mp de spaţii comerciale, în nouă centre din opt oraşe  precum şi 90.000 de mp de spaţii de birouri. 

INFOGRAFICUL LUI MOS CRACIUN LA MALL
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite