Compania care renunţă la CV-uri şi angajează în funcţie de zâmbet
0Grupul danez JYSK, jucător pe piaţa de mobilă, accesorii şi decoraţiuni interioare, angajează în România aproximativ 75 de oameni până la finalului anului 2016, printr-o campanie inovatoare, în care a renunţat la CV şi le solicită candidaţilor un selfie în care zâmbesc şi să răspundă la câteva întrebări.
Compania JYSK are în prezent 390 de angajaţi, dintre care 150 au fost angajaţi în intervalul septembrie 2015-iunie 2016, în magazinele nou deschise.
De la inaugurarea primului magazin JYSK din România, în 2007, la Oradea, reţeaua s-a extins pe tot teritoriul ţării, ajungând în prezent la un număr de 33 de magazine deschise.
În general, într-un magazin nou deschis compania angajează între 8 şi 12 oameni, dintre care un director de magazin şi restul asistenţi de vânzări.
"Structura magazinului nostru este formată dintr-un director, un director adjunct, un responsabil administrativ şi unul logistic. Cred în promovarea din interior, aşa că la deschiderea unui magazin încercam pe cât posibil că managerul să fie recrutat din interiorul companiei, iar, în afară de acesta, mai angajăm opt asistenţi. Aceştia din urmă, în funcţie de rezultatele pe care le au, în trei luni, trei dintre ei vor fi promovaţi în poziţia următoare", a explicat pentru wall-street.ro Simona Carp, HR manager JYSK România şi Bulgaria.
Citeşte pe wall-street.ro întrebările pe care le primesc candidaţii