Cel mai bun angajator. Ce avantaje oferă compania ca să crească ataşamentul angajaţilor
0Echitatea salarială, pachetul de beneficii extins asupra angajatului, dar şi a familiei acestuia, recunoaşterea meritelor, altfel decât prin salariu, accesul la noi oportunităţi în carieră se numără printre cele mai importante criterii menţionate de angajaţi atunci când vine vorba de fidelizarea faţă de angajator, arată un studiu Aon. Potrivit acestuia, Adobe România este în continuare considerat cel mai bun angajator.
Adobe România a primit pentru al 4–lea an consecutiv premiul Best Employer, în urma studiului realizat anual de Aon Romania. Studiul a fost realizat printr-un sondaj anonim la care au răspuns peste 25.0000 angajati ai celor 41 companii participante la studiu.
Pe poziţiile următoare s-au situat:
Edenred Romania - furnizor de tichete de masă
Eisberg Romania - gastronomie - amestecuri de salate
Pfizer Romania - medicamente
Premier Restaurants Romania - numele sub care funcţionează McDonald's
SecureWork Romania - securitatea informaţiei
Studiul Aon Best Employers este conceput pentru măsurarea implicării profesionale a resursei umane şi urmăreşte criterii precum engagement, percepţia împărţirii succesului financiar al companiei, echitatea salarială, încrederea în colegi, satisfacţia beneficiilor primite de angajaţi şi familiile lor, recunoaşterea meritelor sau oportunităţile de carieră.
Printre avantajele care au contribuit la menţinerea Adobe în poziţia Best Employer în ultimii 4 ani, pe lângă salariile competitive, toţi angajaţii Adobe România primesc un pachet de beneficii non-financiare precum asigurări medicale şi dentare pentru ei şi familie, decont pentru echipamente sportive şi abonament fitness, asigurare de viaţă. Ei au de asemenea posibilitatea de a cumpăra acţiuni la un preţ preferenţial foarte avantajos sau de a primi pachete de acţiuni gratuite.
„Dincolo de beneficiile financiare şi non-financiare, angajaţii Adobe România apreciază implicarea în dezvoltarea de produse software recunoscute în lume, cu impact global. În plus, lucrează în echipe formate din colegi foarte bine pregătiţi şi simt că au mereu de învăţat ceva nou. Indiferent de poziţie, căutăm permanent să angajăm cei mai buni oameni. Targetăm top 5%, adică cei mai pregătiţi atât din perspectiva abilităţilor şi cunostinţelor tehnice, ci şi din perspectiva soft skills. Este important să menţinem o atmosferă de lucru plăcută, relaxată, confortabilă şi prietenoasă şi toată lumea să simtă că se dezvoltă personal şi profesional”, a declarat Cris Radu, Senior Director of Engineering şi Site Leader Adobe România.
Anul trecut Adobe Romania şi-a extins echipa cu peste 100 persoane, depăşind pragul de 500 angajaţi. Aceştia lucrează activ la dezvoltarea de produse Adobe folosite la nivel global, multe dintre ele lideri în segmentul lor de piaţă. În ultimii 4 ani, centrul Adobe Romania s-a orientat către Cloud Computing şi Big Data, o tendinţă la nivel global pentru care inginerii români arată competenţe la un nivel ridicat. Aceasta a permis extinderea pe o nevoie existentă în Adobe şi aducerea în România a dezvoltarii unor produse interesante şi importante pentru companie la nivel global.