Chanel a anunţat că refuză să vândă produse şi ruşilor din străinătate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Există cazuri de clienţi ruşi ai Chanel carora li s-a refuzat cumpărăturile Foto: Pixabay
Există cazuri de clienţi ruşi ai Chanel carora li s-a refuzat cumpărăturile Foto: Pixabay

Chanel a decis să urmeze sancţiunile comerciale decise de Europa la literă: gigantul francez de lux refuză acum să vândă ruşilor chiar şi din afara Rusiei, cu excepţia cazului în care pot dovedi că locuiesc în strainătate, conform The Business of Fashion.

După cel de-al patrulea pachet de restricţii UE, anunţat pe 15 martie, Chanel a suspendat vânzarea, furnizarea, transferul sau exportul, direct sau indirect, de bunuri de lux către Rusia. Casa de modă pariziană a suspendat (la fel ca şi alte branduri de lux, de la Hermes la Richemont) activităţile sale în ţara lui Putin pe toate fronturile: de la comerţ electronic la buticuri.

O lună mai târziu, o nouă ştire informează despre o escaladare a măsurilor anti-Rusia, conform Mediafax.

Potrivit The Business of Fashion, există cazuri de clienţi ruşi ai Chanel carora li s-a refuzat cumpărăturile. Situaţiile s-au înregistrat în Dubai, Milano, Istanbul şi în magazinul universal Galeries Lafayette din Paris. 

Pe Instagram, în ultimele zile au aparut poveştile iritate ale unor bloggeri din Moscova, precum şi cea a unui producator de film rus care locuieşte în New York City, în care povesteau că au fost nevoiţi să demonstreze că deţin proprietăţi în afara Rusiei sau un document care confirmă că lucrează în strainătate. 

După cum relatează Associated Press, în Coreea de Sud, Chanel a cerut tuturor magazinelor sale să înregistreze clienţii care intră, astfel încat cei ruşi să poata fi identificaţi. 

Există riscul pentru branduri importante precum Chanel să fie acuzat de discriminare.

Un purtător de cuvânt al casei de modă a explicat că brandul lucrează pentru a-şi îmbunătăţi abordarea de a solicita clienţilor informaţii legate de cetăţenia şi rezidenţa lor.

"Recunoaştem că decizia noastră i-a dezamăgit pe unii dintre clienţii nostri", a spus purtătorul de cuvânt.

"Ne cerem scuze pentru orice neînţelegere, deoarece primirea tuturor clienţilor noştri, indiferent de unde provin, este o prioritate pentru Chanel".

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite