Vânzările MOL în România au crescut cu 5,1% anul trecut, ajungând la aproape 980 de milioane de euro. Profitul a urcat la 20 de milioane de euro
0
MOL România a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 979 milioane de euro, în urcare cu 5,1% faţă de nivelul atins în anul anterior, de 931 milioane de euro, ca urmare a creşterii volumelor vândute.
„Principalul motiv pentru majorarea cifrei de vânzări este creşterea volumelor vândute. Totalul vânzărilor de retail ale MOL România în 2013 în volum (inclusiv carburanţi, GPL şi lubrifianţi) a crescut cu 7%, la 503.000 tone, comparativ cu 469.000 tone în 2012“, a anunţat compania, citată de Mediafax.
Ca structură, vânzările de motorină au fost de circa 365.000 de tone, în urcare cu 8% comparativ cu 2012, în timp ce vânzările de benzină au fost de 133.000 de tone, mai mari cu 6%.
„Am obţinut rezultate de vânzări peste media pieţei în ultimii ani. Anul trecut, am anunţat deschiderea a 8 noi benzinării, iar de la începutul acestui an am deschis alte 4, astfel că reţeau a noastră de retail a ajuns la 147 de staţii. Vom continua să urmăm această strategie de creştere şi vom continua investiţiile în operaţiunile downstream, inclusiv în dezvoltarea lanţului logistic“, precizează compania.
MOL a inaugurat anul trecut şi un depozit de carburanţi la Giurgiu. Proiectul presupune construirea unui depozit nou, cu o capacitate utilă de 7.000 de metri cubi. Lucrările au început în luna septembrie 2012 şi vor fi gata în 2015.
MOL România a raportat pentru 2013 un profit de 20,3 milioane de euro, în creştere de la 17 milioane de euro în 2012.
Compania arată că în perioada 1996-2013 a investit peste 400 milioane de dolari în România. În acest an, investiţiile vor totaliza peste 10 milioane de euro şi vor viza în principal extinderea şi consolidarea reţelei de benzinării.
Mai puteţi citi:
[<a href="//storify.com/phradamon666/mol" target="_blank">View the story "MOL" on Storify</a>]