Articol publicitar

Brico Dépôt România, depocraţia preţurilor mici

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Brico Dépôt România
Brico Dépôt România

Brico Dépôt, parte a grupului Kingfisher, cel mai mare retailer DIY în Europa, introduce în România „Depocraţia preţurilor mici” şi conceptul „Arivaj” oferind clienţilor acces la o gamă selectivă de produse, la preţuri sub media pieţei. Politica de preţ mic este menţinută printr-un serviciu de autoservire şi produse în cantităţi industriale, reflectată prin sloganul - „Depocraţia preţurilor mici”.

Unicitatea formulei de business Brico Depot este evidenţiată prin unităţile de tip „depozit”, acestea fiind organizate în trei zone: materiale de construcţie şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor. Deschizându-şi uşile în fiecare zi de la ora 07:00, Brico Depot îşi propune să devină punctul de referinţă pentru meşteri şi profesionişti.

Menţinându-şi promisiunea de a pastra preţurile mici, Brico Dépôt nu implementează promoţii ce pot fi atractive pentru clienţi pe termen scurt. Politica Brico Dépôt este de a ţine pasul cu dinamica pieţei, prin conceptul „Arivaj. Ce presupune acest concept?

Produse ce nu pot fi găsite în gama permanentă, vândute în cantităţi limitate, la preţuri foarte mici, sub media pieţei. Aceasta înseamnă că în fiecare zi, clienţii vor găsi în magazine produse excepţionale, la preţuri speciale, sub nivelul pieţei, până când stocul este epuizat.

Ne concentrăm pe preţuri mici în fiecare zi, fără a sacrifica însă calitatea. Aducem cele mai noi tendinţe în domeniu şi le facem accesibile pentru clienţi. Magazinele au un concept simplu, clar, de economisire a timpului. Produsele «Arivaj» stimulează ritmul comercial şi dinamica pieţei, spune Patrick Papot, Director General Delegat, Brico Dépôt România.

Patrick Papot

În prezent, Brico Dépôt operează pe piaţa locală cu două unităţi, în Orhideea şi Pantelimon, şi va continua cu o nouă serie de transformări până la sfârşitul anului. Procesul de tranziţie pentru toate cele 15 de magazine, a fost conceput pentru a integra echipele şi a transforma magazinele în formatul de succes Brico Dépôt al lui Kingfisher, care vizează în principal constructori profesionişti şi pasionaţi DIY.

Despre Brico Dépôt

Brico Dépôt a fost înfiinţat în 1993 în Reims (Franţa).  Are în prezent 112 de magazine în Franţa şi 24 în Spania. Brico Depôt vizează în primul rând pasionaţii DIY şi constructorii profesionişti. Este bazat pe un format de preţ scăzut, care oferă clienţilor produsele esenţiale pentru DIY şi proiecte de renovare, disponibile în cantităţi mari, dar şi pentru şantierele de construcţie.
Pentru mai multe informaţii: http://www.brico-depot.ro

Despre Kingfisher plc

Kingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa şi al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1134 de magazine în nouă ţări din Europa şi Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot şi Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koçtaş, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koç.
Pentru mai multe informaţii: http://www.kingfisher.com

Brico depot interior

Oferta Brico Dépôt România

• 12,000 produse esenţiale pentru construcţii şi amenajări interioare
• Preţuri mici şi menţinerea calităţii produselor
• Disponibilitatea produselor şi autoservire imediată
• “Arivaj” - oferte speciale unice
• Varietate de produse ce include brandurile proprii, cele mai vândute produse Brico Dépôt, dar şi brandurile naţionale prezente în cadrul Bricostore
• Deschis de luni până sâmbătă de la orele 7:00 la orele 21:00 şi duminica de la orele 9:00 la orele 19:00
• Organizarea produselor este structurată în trei zone principale: materiale de construcţie şi renovări, amenajări interioare şi unelte necesare pentru realizarea lucrărilor.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite