Bilanţ de Black Friday: Ce, cât şi de unde au cumpărat românii de vinerea neagră a promoţiilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
O comparaţie pe baza datelor venite de la 
magazinele care au vândut de Black Friday arată că vânzările online 
le-au depăşit pe cele din comerţul tradiţional FOTO: Guliver/ Getty 
Images
O comparaţie pe baza datelor venite de la magazinele care au vândut de Black Friday arată că vânzările online le-au depăşit pe cele din comerţul tradiţional FOTO: Guliver/ Getty Images

Campania de Black Friday a fost aşteptată atât de companii cât şi de cumpărători, iar acum în timp ce unii sunt mulţumiţi de achiziţia făcută, ceilalţi îşi contabilizează câştigurile.

Vinerea neagră a trecut, promoţiile continuă, iar companiile care au făcut vânzări bune îşi freacă mâinile şi îşi calculează profiturile. Liderul pieţei de retail IT online, eMag a vândut de Black Friday produse în valoare de 45,4 milioane euro. Compania estimase vânzări uşor mai mari, însă a depăşit net performanţele de anul trecut.

Potrivit informaţiilor furnizate de retailer, anul trecut eMag a vândut de Black Friday de aproximativ 37,5 milioane de euro. Anul acesta peste 60% din totalul vânzărior au fost făcute în magazinele online. Lucru care confirmă creşterea în care se află această piaţă.

Pe lângă cumpărăturile clasice, televizoare, frigidere, parfumuri şi jucării, eMag a vândut şi 9,4  kilograme de aur. Cel mai scump produs vândut de retailer online a fost un  Range Rover Sport cu preţul de 85.590 de euro, cu o reducere de 20.000 de euro faţă de preţul iniţial al maşinii.

O comparaţie pe baza datelor venite de la magazinele care au vândut de Black Friday arată că vânzările online le-au depăşit pe cele din comerţul tradiţional.

Citeşte pe Adevărul Financiar cât au câştigat marii retaileri din afacerea Black Friday




 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite