Auchan Romania şi OMV Petrom extind parteneriatul pentru magazinele din benzinării

0
Publicat:
Ultima actualizare:
auchan petrom

Consiliul Concurenţei a anunţat joi că a autorizat tranzacţia prin care Auchan Romania SA extinde parteneriatul cu OMV Petrom pentru magazinele destinate comercializării produselor alimentare şi non-alimentare din staţiile companiei.

În februarie, OMV Petrom şi Auchan Retail România au anunţat că extind parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în staţiile Petrom.

”În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia şi nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal. Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naţionale de concurenţă, după eliminarea informaţiilor cu caracter confidenţial”, arată un comunicat emis joi de Consiliul Concurenţei.

Prin acest parteneriat, magazinele aferente staţiilor de distribuţie Petrom vor rămâne în continuare proprietatea OMV Petrom Marketing SRL, iar Auchan va derula comerţul cu produsele din magazine. 

Parteneriatul a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom. 

La începutul anului, OMV Petrom Marketing şi Auchan Retail România au semnat un Memorandum de Înţelegere în vederea extinderii parteneriatului. Obţinerea aprobării din partea Consiliului Concurenţei este un pas necesar în cadrul acestui proces.

În prezent, negocierile sunt în desfăşurare. Implementarea parteneriatului este condiţionată de finalizarea acestor negocieri.

Auchan Romania este membră a grupului Auchan Holding SA, principalul obiect de activitate fiind comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. În România, Auchan îşi desfăşoară în prezent activitatea prin 33 hipermarketuri şi prin 22 magazine de proximitate MyAuchan.

OMV Petrom Marketing S.R.L are ca obiect principal de activitate “comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate”.  Compania comercializează prin intermediul staţiilor de distribuţie Petrom şi produse alimentare, băuturi alcoolice şi răcoritoare, produse pe bază de tutun, precum şi diverse servicii legate de restaurant, snack-bar etc.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite